Tas tis vetheä pii kut for yu?Preracessa Pulkkinen haastatteli sujuvasti Norppaa, joka vastasi vain kysymykseen What? (no voi olla ettei kuullut, mutta ei siitä kysymyksestä juuri mitään ymmärtänyt)
Pulkkinen ottaa minuakin kupoliin, voisivat laittaa sen vaihtoon. Ärsyttää suunnattomasti, kun se huutelee esim. kesken aika-ajon varikolta, että "Osku mulla ois tässä nyt Fisico" ja sitten kysymykset on tyhjänpäiväsiä ja sellasta tankero enklantia, että mun mummokin osais lausua ne ymmärrettävämmin. :yuck:Preracessa Pulkkinen haastatteli sujuvasti Norppaa, joka vastasi vain kysymykseen What? (no voi olla ettei kuullut, mutta ei siitä kysymyksestä juuri mitään ymmärtänyt)
Aamen.Pulkkinen ottaa minuakin kupoliin, voisivat laittaa sen vaihtoon. Ärsyttää suunnattomasti, kun se huutelee esim. kesken aika-ajon varikolta, että "Osku mulla ois tässä nyt Fisico" ja sitten kysymykset on tyhjänpäiväsiä ja sellasta tankero enklantia, että mun mummokin osais lausua ne ymmärrettävämmin. :yuck:
No riippuu tilanteesta. Jos radalle ei mitään supertärkeää tapahdu niin kuljettajien kommentit on hyvä lisä. Jos taas kesken tiukimman taistelun kuuluu "mulla olis sutil täällä" niin se jurppii :tongue:Aamen.
Ketä kiinnostaa kesken kisan kuulla jonkun Piquetin tai Fischicon tuntemuksia keskeytyksen jälkeen?
Minua kiinnostaa. Nyt kun on saatu FIAnkin toimesta kuljettajat puhumaan niin vaikka sisältö ei olisi kovin hääppöistä niin aina parempi kuin pelkästään vanhat tallien "viralliset" tiedotteet kisojen jälkeen.Aamen.
Ketä kiinnostaa kesken kisan kuulla jonkun Piquetin tai Fischicon tuntemuksia keskeytyksen jälkeen?
Juu kyllä esim. Felipen, Heikin ja Lewiksen kommentit eilen aika-ajossa olivat hyvä lisä mutta ymmärtääkseni muitakaan ei kiinnosta juuri Fisicon, Sutilin, Pikeen kommentit varsinkin kesken kovan aika-ajotaisten.Minua kiinnostaa. Nyt kun on saatu FIAnkin toimesta kuljettajat puhumaan niin vaikka sisältö ei olisi kovin hääppöistä niin aina parempi kuin pelkästään vanhat tallien "viralliset" tiedotteet kisojen jälkeen.
Ihan samalla tavalla kiinnostaa kaikkien kuskien jorinat, kysymykset saisivat vain olla vähän syväluotaavampia. Kuten tänään koskien Heikin stopin ajankohtaa, mutta sepä tehtiinkin suomeksi.Juu kyllä esim. Felipen, Heikin ja Lewiksen kommentit eilen aika-ajossa olivat hyvä lisä mutta ymmärtääkseni muitakaan ei kiinnosta juuri Fisicon, Sutilin, Pikeen kommentit varsinkin kesken kovan aika-ajotaisten.
Eli eniten ärsyttää juuri nuo haastattelujen ajankohdat.
Kyllä mua ainakin kiinnostaisi jos joku muu haastattelisi kuin Pulkkinen:frank: Samat neljä kysymystä kiertää aina.Aamen.
Ainoa mikä maikkarin juontajissa ärsyttää vielä enemmän, on pelin pelaaminen.
:nope:martin brundle sanoi:miten mclaren aikoo järjestää lewisin takaisin?