Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.Täytyy kyllä itselläki kehua MAX:in selostajia.Omasta mielestä parhaat suomalaiset selostajat formuloissa kautta aikain.
Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.Täytyy kyllä itselläki kehua MAX:in selostajia.Omasta mielestä parhaat suomalaiset selostajat formuloissa kautta aikain.
Mä ainakin tykkäsin Kyllösestä joskus. Ei noilla Kyltsin seuraajilla oo karismaa.
![]()
Ei mene Rubensilla hyvin.![]()
Rataprofiili näyttää ihan Mustakiikarin piirtämältä. On se vaan kumma kun ei voida minuuttia kauempaa uhrata radan piirtämiseen:jaska:
Ei mikään virhe, vaan japanilaiset innostuivat pelaamaan Mario Kartia ja tekivät sitten Suzukan radalle turboboost-hyppyrin ja vielä käänsivät radan suuntaa!
Ois melko hauska nähdä miten perusformulaykkönen reagoisi kolmensadan kilometrin tuntivauhdissa suoritettavassa sadan metrin hypyssä jos vauhti vielä kasvaisi pikku boostin jälkeen sata lisää![]()
Se virhe on siis se, että kiertosuunta on piirretty väärin.Ei mikään virhe, vaan japanilaiset innostuivat pelaamaan Mario Kartia ja tekivät sitten Suzukan radalle turboboost-hyppyrin ja vielä käänsivät radan suuntaa!
Ei taida McLarenin lasi/hopea-linnakkeessa olla sen näköistä sisäänkäyntiä. Taisi Bernie astella FIA:n motorhomeen:Bernie oli ekojen vapaiden harjoitusten alkaessa astelemassa McLarenin motorhomeen ja Eki tuumi että siinä Bernie astelee omaan pieneen valtakuntaansa.
Ei taida McLarenin lasi/hopea-linnakkeessa olla sen näköistä sisäänkäyntiä. Taisi Bernie astella FIA:n motorhomeen:
Ekin mukaan Bandini menehtyi Monzassa. :thumbfh: