Selvitetäänpäs tämä nyt kerralla - kauluri?

Käytätkö kauluria?


  • Äänestäjiä yhteensä
    26

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Eiks bandana ole ihan vaan neliönmallinen kangashuivi, josta sitten taitellaan erinäisiä härpäkkeitä päähän tai kaulaan?
Ei kai. Mulle ainakin bandana tarkoittaa sellaista putkimallista kangashärpäkettä, jota voi käyttää sekä päässä että kaulassa. Saatanhan mä nyt tosin olla väärässäk'.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
No se on putkihuivi.
Bandana on se mitä Bruce Spingsteen pitää päässään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onpas yllättävän asiallista keskustelua vaatekappaleista, mutta sitten mä tulin tähän tälleen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Niin.

Mulla on tuossa vaatekaapissa sellainen rengasmainen, musta, villasta kudottu, kylmällä säällä kaulaan asetettava asuste. En ole täysin varma onko se varsinainen kauluri, mutta tuskin kuitenkaan on. Itse kutsun sitä nimellä "torvi". Siihen liittyy varsin mukavia muistoja.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Bandanathan olivat kuuminta muotia 90-luvulla. Jopa Turengissa.
 

Örfil

Guest
Bandana on myös se hattu. Minäpä postaan vähän kuvia aamulla. Olen käyttänyt bandanaa kypärähuppuna mopohommissa ja buffyä kaulurina.

Buffystä tuli samalla lailla yleisnimi, kuin Helsingin Teräs ja Kaidetehtaan (Heteka) jousisängyistä hetekoita ja kaikki nestelämmittimet autoissa on webastoja.
 

Örfil

Guest
Koska buff:ä on vaikea lausua.
Putkikauluri on yleisnimike ja kaupallisista syistä, koska vitosen buff:ä ei voi myydä sillä nimellä, koska oikea Buff:äänänä maksaa 19:90 euroa ja liekö jotain tuotemerkkijuttuja ja niiden suojia syynä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olenkos mä nyt mennyt perustamaan ihan asiallisen ja jopa sivistävän toikin epähuomiossa tänne näin?? Nyt kainalopierua ja sassiin!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Koska buff:ä on vaikea lausua.
Putkikauluri on yleisnimike ja kaupallisista syistä, koska vitosen buff:ä ei voi myydä sillä nimellä, koska oikea Buff:äänänä maksaa 19:90 euroa ja liekö jotain tuotemerkkijuttuja ja niiden suojia syynä.
Niin on. Siksi buffi.
 
Ylös