FW08
Registered User of Talent
Miksiköhän kukaan ei ole tänne lisännyt tuota vittu mitä paskaa -tagia?
Viimeksi muokattu:
Pitäisköhän sun lisätä?Miksiköhän kukaan ei ole tänne lisännyt tuota vittu mitä paskaa -tagia?
Pitäisköhän sun lisätä?
Jaahas. Kiitos Fyffe!
Häh?Nomi huijjaa. Itse lisäs. Kumminkin. :mad_old:
Sulla on ilmeisesti huono laskupää. :alppu:Onkohan tämä toikki ollut milloinkaan aiemmin samlla tapaa kiinnostuksen polttopisteessä, kuin viimeisen puolen tunnin aikana. 9 viestiä silkkaa asiaa ihan siitä vierestä
Sulla on ilmeisesti huono laskupää. :alppu:
Miksiköhän kukaan ei ole tänne lisännyt tuota vittu mitä paskaa -tagia?
Fiksut eivät käytä tag'eja. Siinä se.
No sä saat sitä lisää jatkossa, kun on taas nää fanit vastaan idolit kisa. Tysonkin siinä mukana.
Niin fiksut käy enemmin huutelemassa erinäisissä ohjelmatoikeissa, etteivät kyseisiä ohjelmia katso vaikka maksettaisiin tai etädiagnosoivat itselle epämieluisten ohjelmien katsojia. Miten muuten Lukolla menee?Fiksut eivät käytä tag'eja. Siinä se.
Höh. Itse ainakin tykkään kovasti tuosta levynkansitiva-tagista, jonka avulla tivasta toiseen siirtyminen on kohtuullisen helppoa.
:idea: Tuosta tulikin mieleen eräs hyvä tapa siirtyä levynkansitivojen ja omia mieliohjelmiani käsittelevien toikkien välillä kohtuullisen helposti.
Survivors ei edelleenkään mua kiinnosta mutta Amazing Race tuli seurattua.
Ja välittömästi tämän kirjoittamisen jälkeen Vellu meni ja loi Uraman paineensieto -tagin.
Ei kyllä mitään havaintoa tuon tagin tarkoitusperistä, mutta se oli siellä jo kirjoittaessani kommenttia.