Joel Hallikainen
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 5268
Helmutin mukaan Perez vetää teatteri että hänellä on luodinkestävä sopimus.
Minä kun luulin Vowlesin olleen urpo tarjotessaan Sargeantille jatkoa, mutta kyllä tämä peliliike Hornerilta vie voiton.Aika selkeä tilanne, että Checolla ei ole mitään purkupykälää, tai sitä ei voida jostain syystä käyttää.
Onko tallin tarjoama kalusto osasyyllinen asiaan, kun loppukaudesta siitä paljon puhuivat niin Horner, kuin Markokin.
Taitaa tosiaan olla niin, että asia on Checon itsensä päätettävissä, kuten Horner sanoi pari päivää sitten
Jos raha painaa liikaa vaaterissa, niin ehkä siellä neuvotellaan joku ehdollinen diili, että Checolle luvataan puoli kautta varmalla ja sponsorit sitoutuvat koko kalenterivuoden pituiseen pakettiin. Sitten kesällä katsotaan tilanne kuljettajan osalta. Pertsan parhaat kisat ovat aina alkukaudesta ja Red Bull saisi pienennettyä taloudellista vahinkoa.Pitäisikö olla hurja ja veikata Checon vaan jatkavan.
Mitä asiassa se sen pahvihan tais olla kaksi Vuorinen, niin X2 noi korvaukset.Aika kalliiksi tulisi potkut. Jos 16m irtisanomiskorvaus pitää paikkaansa ja samalla lähtee tämän sponssit 30m/vuosi ja tähän varmasti vielä joku vastaava purkusakko, kuin Checolla, niin hinta alkaa olemaan jo aika kova.
Sen takia asia varmaan on osakkeen omistajien päätettävissä, että hinta on aika iso ja vaatii useamman sopimuksen purkua.Jos raha painaa liikaa vaaterissa, niin ehkä siellä neuvotellaan joku ehdollinen diili, että Checolle luvataan puoli kautta varmalla ja sponsorit sitoutuvat koko kalenterivuoden pituiseen pakettiin. Sitten kesällä katsotaan tilanne kuljettajan osalta. Pertsan parhaat kisat ovat aina alkukaudesta ja Red Bull saisi pienennettyä taloudellista vahinkoa.
Checo köröttelee ja Max repii autosta jokaisen tuhannesosan irti.Jos päätyvät jatkamaan, niin pakko alkaa katsomaan autoa myös Checon ajotyyliin sopivammaksi.
Näillähän on hyvin erilainen ajotyyli keskenään Checon kanssa. Näkee hyvin jo pelkästä onboardista, että Checo ja Sainz ajavat hyvin pienillä eleillä, kun taas Maxilla kädet viuhtovat joka suuntaan koko ajan.
Nojaa. Liian terävä tarkoittaisi sitä että ei pysy auto lapsessa ja eipä tuo Max nyt ihan hirveästi virheitä tainnut tehdä missään kohtaa kautta. Eiköhän ne auton ongelmat ollut muualla ja äkkiähän nuo sieltä pahimmasta kuopasta loppujen lopuksi nousi taas lähelle kärkeä. Tai siis Max nousi.Veikkaan, että Neveyn panostuksen vähentämisellä toissa vuonna on osuutta asiaan, että ei saada enää autoa sopimaan kuin enemmän Maxilla. Ja tänä vuonna, kun Neveyn panos loppui, niin meni jo niin teräväksi, että edes Max ei pystynyt niillä hanskoillaan sitä korjaamaan.
Terävä keula tekee mutkiin jarruttamisen aikana perän hyvin levottomaksi, josta Max on myös valittanut kesän aikana. Tätähän he tallin puolelta sanoivat, että meni yli ja pyysivät jopa Maxilta anteeksi. Toki siellä on varmasti ollut muutakin, joka osittain ehkä johtunut siitä, että em asiaa jouduttiin korjaamaanNojaa. Liian terävä tarkoittaisi sitä että ei pysy auto lapsessa ja eipä tuo Max nyt ihan hirveästi virheitä tainnut tehdä missään kohtaa kautta. Eiköhän ne auton ongelmat ollut muualla ja äkkiähän nuo sieltä pahimmasta kuopasta loppujen lopuksi nousi taas lähelle kärkeä. Tai siis Max nousi.
Maxin valitus alkoi kun jarrusysteemi kiellettiin, systeemi auttoi mutkaan kääntymisessä jarruttamalla sisäpyörää...Terävä keula tekee mutkiin jarruttamisen aikana perän hyvin levottomaksi, josta Max on myös valittanut kesän aikana. Tätähän he tallin puolelta sanoivat, että meni yli ja pyysivät jopa Maxilta anteeksi. Toki siellä on varmasti ollut muutakin, joka osittain ehkä johtunut siitä, että em asiaa jouduttiin korjaamaan