Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75
Tuli heti tämä toikki mieleen lukiessani tämän:
Ystävää etsimättä sanoi:
Hei, olen katseen kestävä karja mies ja haen hevos tyttöä emännäksi.ethän polta.
Toivottavasti tuo oli vitsillä laitettu... :o

Ehkä, ehkä en, mutta varmastikaan en seurustelisi sellaisen kanssa joka huomauttaa yhdyssanavirheistä. Ei sen puoleen että itsellä olisi ongelmaa kirjottaasanojayhteen, mutta se on vaan yksi nipon merkki.

En tiiä - vaimolla oli peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo kymppi ja lukiossakin melkein joten oletan yhdyssanojen olleen hallinnassa seurusteluaikanamme.

Kuuma pakkaus jos olisi, niin siinä unohtuisi nopeasti yhdyssanavirheet. Kun on pitkään saanut, niin sitten vois jättää.

Pyytäisikö OP naisia kirjoittamaan paperille lyhyen stoorin,josta tarkistaisi sitten olisiko virheitä?:D Jos on hauska,ulkonäkö ihan jees niin se riittää mulle,enkä ala mitään koulutodistuksia tivaamaan.

Päivitetään sen verran tietoja tähän toikkiin, että minä seurustelen tätä nykyä ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja. Lukihäiriö on hällä.

Viimeksi muokattu:
Tuli heti tämä toikki mieleen lukiessani tämän:
Originally Posted by Ystävää etsimättä
Hei, olen katseen kestävä karja mies ja haen hevos tyttöä emännäksi.ethän polta.
Toivottavasti tuo oli vitsillä laitettu... :o

No toi oli postitettu 2007, ja nousee kysymys,

Löysikö hän emäntää joka hoitaa hevosetkin,
Ja ei polta navettaa matalak's?

En lukenut viestiketjua, mutta olen seurustellut henkilön kanssa, jonka äidinkieli ei ollut suomi, ei, ei suomenruotsalainen vaan oisko jotain 10-vuotiaana Suomeen muuttanut. Hallitsi yhdyssanat paremmin, kuin moni suomenkielinen, vaikka joitakin kielioppivirheitä joskus teki. Yhdyssanoja hallitsettoman kanssa seurusteleminen. Ei kai se maailman tärkein taito ole, mutta se, ettei arvosta äidinkieltään sen vertaa, ettei opettele kirjoittamaan kunnolla, niin ei kuulosta kauhean kivalta. Toisaalta muotina tuntuu olevan se, että taas englannin kieltä tunnutaan arvostavan niin paljon, että virheisiin sitä puhuttaessa ja kirjoitettaessa puututaan kärkkäästi, mutta suomen kirjoittamisen ei niin väliä

Onks Domppari vielä sinkkuna? Mä tietäsin yhden leskirouvan, entinen äikänope!