Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika sanoi:
Ekalla 80%, eli oon loppujen lopuksi aika paska jätkä:thumbdown
70% :eek:

...tosin voin lohduttaa itseäni edes sillä, että yhden olen näköjään erehdyksessä ruksannut väärin, meinaan ton osaaottavan.

Viimeksi muokattu:

haju

Banned
Dominic sanoi:
Sait 75% yhdyssanoista oikein.

En koe ko. testiä merkittäväksi puolisonvalinta kriteeriksi. Katsos ei ole tärkeintä, kirjoittaako yhdyssanat oikein, ne vain täytyy kirjoittaa niin kuin ne ovat minun mielestä oikein.
Ok. Kuinka sana "puolisonvalintakriteeri" kirjoitetaan mielestäsi oikein?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jps sanoi:
Jacques on nyt lastaamassa reppuaan täyteen viinaa ja tupakkaa. Aikoo poiketa luoksesi, vetää viikonlopun kestävät lärvit ja kessuttelee, ihan vain tarkoituksenaan testata rakastumistasi.
En mä moiseen ryhtyisi, mutta voisinhan mä tarjota melissalle vaikkapa illallisen, jos sellainen tilaisuus tulisi. :)

haju

Banned
Vellu sanoi:
Erikseen: "puolison valintakriteeri".
Ahaa, tässä tarkoitettiinkin sitä, että puolisolla on jokin valintakriteeri. Ei sitä, että itsellä on joku puolisonvalintakriteeri.

burb

.
Puhutaanko täällä kriketistä. No siitä mä en tajua mitään.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
haju sanoi:
Ahaa, tässä tarkoitettiinkin sitä, että puolisolla on jokin valintakriteeri. Ei sitä, että itsellä on joku puolisonvalintakriteeri.
Miten kirjoittaisit sanan "justvähänniinkunnoinmuteisinnepäinkään"?

vrt. 'kalan perkaus' ja 'oluen juominen'.

Captain Howdy

Well-known member
Se sattuu kohdalleen, jos sattuu. Keinoja saalistaa on monia, eikä niiden oikeellisuudesta voi muuta kuin väitellä. Ihmiset ja elämä on. Joko yhdys sanojen kanssa tai-ilman.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
täytyy sanoa, että tuossa testissä "salatut elämät" tuottaa suuria vaikeuksia mulle. Vaikka kirjoitan sen kuinka, niin se ei sitä hyväksy. Vaikka copy-pastettaisin sen siitä vihjeestä, niin tuo ei hyväksy sitä. Mä vaan en osaa.... :thumbfh: :jaska: Sama juttu sanan 'musta-hiuksinen' kohdalla.

Muuten pari kirjoitusvihrettä ja muut oikein.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
haju sanoi:
Sun kohdalla on otettava aina huomioon, että haistamalla haistat jarnaa, joten vastaus sen mukaisesti kiertäen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
En seurustelisi ihmisen kanssa koska ihmiset on aika mulkkuja loppujen lopuksi eikä heidän kanssaan voi tulla toimeen. Yksin on parempi.

burb

.
Matxi sanoi:
En seurustelisi ihmisen kanssa koska ihmiset on aika mulkkuja loppujen lopuksi eikä heidän kanssaan voi tulla toimeen. Yksin on parempi.
Mä taas näkisin asian niin että en seurustele ihmisten kanssa koska mä olen kusipää vätys eikä mun kanssa voi tulla toimeen.
Yksin on tylsää, mutta siedettävää.
Toistaiseksi näin.