Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Ekalla 80%, eli oon loppujen lopuksi aika paska jätkä:thumbdown
Niin tai vaihtoehtoisesti näyttelijä poikaa.PekPoy sanoi:Nyt kesäteatterista hakemaan rempseän herkkää näyttelijäpoikaa!
70%Palkopoika sanoi:Ekalla 80%, eli oon loppujen lopuksi aika paska jätkä:thumbdown
Jokunen vuosi sitten hieman yliopilaskirjoitusten jälkeen?Sam sanoi:Jokunen vuosi sitten tehtynä kaikki oikein
2-3 vuotta sitten. Omista kirjoituksista aikaa kuitenkin yli kymmenen vuotta.OoPee sanoi:Jokunen vuosi sitten hieman yliopilaskirjoitusten jälkeen?
Ok. Kuinka sana "puolisonvalintakriteeri" kirjoitetaan mielestäsi oikein?Dominic sanoi:Sait 75% yhdyssanoista oikein.
En koe ko. testiä merkittäväksi puolisonvalinta kriteeriksi. Katsos ei ole tärkeintä, kirjoittaako yhdyssanat oikein, ne vain täytyy kirjoittaa niin kuin ne ovat minun mielestä oikein.
En mä moiseen ryhtyisi, mutta voisinhan mä tarjota melissalle vaikkapa illallisen, jos sellainen tilaisuus tulisi.jps sanoi:Jacques on nyt lastaamassa reppuaan täyteen viinaa ja tupakkaa. Aikoo poiketa luoksesi, vetää viikonlopun kestävät lärvit ja kessuttelee, ihan vain tarkoituksenaan testata rakastumistasi.
Vaihto ehtoisesti, kyllä.OoPee sanoi:Niin tai vaihtoehtoisesti näyttelijä poikaa.
Erikseen: "puolison valintakriteeri".haju sanoi:Ok. Kuinka sana "puolisonvalintakriteeri" kirjoitetaan mielestäsi oikein?
Peesaan.Vellu sanoi:Erikseen: "puolison valintakriteeri".
Ahaa, tässä tarkoitettiinkin sitä, että puolisolla on jokin valintakriteeri. Ei sitä, että itsellä on joku puolisonvalintakriteeri.Vellu sanoi:Erikseen: "puolison valintakriteeri".
Miten kirjoittaisit sanan "justvähänniinkunnoinmuteisinnepäinkään"?haju sanoi:Ahaa, tässä tarkoitettiinkin sitä, että puolisolla on jokin valintakriteeri. Ei sitä, että itsellä on joku puolisonvalintakriteeri.
Sun kohdalla on otettava aina huomioon, että haistamalla haistat jarnaa, joten vastaus sen mukaisesti kiertäen.haju sanoi:Ahaa, tässä tarkoitettiinkin sitä, että puolisolla on jokin valintakriteeri. Ei sitä, että itsellä on joku puolisonvalintakriteeri.
Mä taas näkisin asian niin että en seurustele ihmisten kanssa koska mä olen kusipää vätys eikä mun kanssa voi tulla toimeen.Matxi sanoi:En seurustelisi ihmisen kanssa koska ihmiset on aika mulkkuja loppujen lopuksi eikä heidän kanssaan voi tulla toimeen. Yksin on parempi.