Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Eikös tuostakin ollut joskus joku polli aiemmin?
Peesaan vahvasti.

Myös ihmiset joilla on pakollista kännätä vappuna, juhannuksena tai uutena vuotena pidän turhan heikkoina.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Kaktus sanoi:
Hellanlettas, tunnetko? [blah blah blah]
Koita nyt hyvä ihminen päättää, onko yhdyssanojen osaamattomuus sinulle kriteeri vai ei.

Vahvasti saisin minäkin rakastua, ennen kuin ryhtyisin tupakoijan/pyhäryyppääjän kanssa seurustelemaan. Mutta sydänhän ei tunnetusti järjen ääntä kuuntele.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
^Melissa sanoi:
Vahvasti saisin minäkin rakastua, ennen kuin ryhtyisin tupakoijan/pyhäryyppääjän kanssa seurustelemaan. Mutta sydänhän ei tunnetusti järjen ääntä kuuntele.
Jacques on nyt lastaamassa reppuaan täyteen viinaa ja tupakkaa. Aikoo poiketa luoksesi, vetää viikonlopun kestävät lärvit ja kessuttelee, ihan vain tarkoituksenaan testata rakastumistasi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Olga sanoi:
Entä seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka kirjoittaa jatkuvasti yhteen sanaparin koko ajan, vaikka kyse ei ole kokoajasta vaan koko ajasta. :rolleyes:
Mina olen naimisissa ihmisen kanssa joka sanoo ja kirjoittaa "kokonajan". :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
burb sanoi:
Taitaa olla jo toinen kerta ihan lyhyen ajan sisään kun olen täysin samaa mieltä Melissan kanssa. Menee ihan peesailuks nyt mun homma.
Samoin. Ihme hifistelya. Tissit ja perse niilla on kaikilla. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Entä seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka kirjoittaa jatkuvasti yhteen sanaparin koko ajan, vaikka kyse ei ole kokoajasta vaan koko ajasta. :rolleyes:
Nyt vasta huomasin tän.

Tsekkasin. Pistin searchiin termin "kokoajan" ja niin, että se ettii vain mun kirjoittamani kommentit.

Löyty 45 zipaletta :frank:

Olisit vaan Olga suoraan kertonut kenestä on kyse :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Nyt vasta huomasin tän.

Tsekkasin. Pistin searchiin termin "kokoajan" ja niin, että se ettii vain mun kirjoittamani kommentit.

Löyty 45 zipaletta :frank:

Olisit vaan Olga suoraan kertonut kenestä on kyse :doubtful:
No, ei yks kolo kommeessa mittää.
En ollut huomannut sinunkin kirjoittavan niin.

haju

Banned
Dominic sanoi:
Tuli tuossa erään kaverin kans juttua, että pystyiskö perustamaan ihmissuhteen sellaisen henkilön kanssa, joka ei hallitse oikeinkirjoituksen perusteita ja lähinnä yhdyssanoja.
Kuinka hyvin yhdyssanat tulisi hallita? Dominic voisi tehdä tämän puolisonvalintatestin ja kertoa mikä on karsintaraja.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
haju sanoi:
Kuinka hyvin yhdyssanat tulisi hallita? Dominic voisi tehdä tämän puolisonvalintatestin ja kertoa mikä on karsintaraja.
Sait 75% yhdyssanoista oikein.

En koe ko. testiä merkittäväksi puolisonvalinta kriteeriksi. Katsos ei ole tärkeintä, kirjoittaako yhdyssanat oikein, ne vain täytyy kirjoittaa niin kuin ne ovat minun mielestä oikein.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Dominic sanoi:
Sait 75% yhdyssanoista oikein.

En koe ko. testiä merkittäväksi puolisonvalinta kriteeriksi. Katsos ei ole tärkeintä, kirjoittaako yhdyssanat oikein, ne vain täytyy kirjoittaa niin kuin ne ovat minun mielestä oikein.

akkia tehtyna 55% enemman mietittyna olis varmaan menny vahan paremmin.. :D olenko nyt siis puoliksi lukihairioinen?