Peesaan vahvasti.Sam sanoi:Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Eikös tuostakin ollut joskus joku polli aiemmin?
Myös ihmiset joilla on pakollista kännätä vappuna, juhannuksena tai uutena vuotena pidän turhan heikkoina.
Peesaan vahvasti.Sam sanoi:Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Eikös tuostakin ollut joskus joku polli aiemmin?
Koita nyt hyvä ihminen päättää, onko yhdyssanojen osaamattomuus sinulle kriteeri vai ei.Kaktus sanoi:Hellanlettas, tunnetko? [blah blah blah]
Tsäänssit meni:frown:Moe Szyslak sanoi:Peesaan vahvasti.
Myös ihmiset joilla on pakollista kännätä vappuna, juhannuksena tai uutena vuotena pidän turhan heikkoina.
Etkös sä kouvo ole nainut mies?kouvotsvoni sanoi:Tsäänssit meni:frown:
Voe ei. Ukon juhlana voi onneksi kännätä.kouvotsvoni sanoi:Tsäänssit meni:frown:
Olen, sikälikin.S.A sanoi:Etkös sä kouvo ole nainut mies?
Jacques on nyt lastaamassa reppuaan täyteen viinaa ja tupakkaa. Aikoo poiketa luoksesi, vetää viikonlopun kestävät lärvit ja kessuttelee, ihan vain tarkoituksenaan testata rakastumistasi.^Melissa sanoi:Vahvasti saisin minäkin rakastua, ennen kuin ryhtyisin tupakoijan/pyhäryyppääjän kanssa seurustelemaan. Mutta sydänhän ei tunnetusti järjen ääntä kuuntele.
:alppu:Formulanomi sanoi:Voe ei. Ukon juhlana voi onneksi kännätä.
Vissiin useampiakin.S.A sanoi:Etkös sä kouvo ole nainut mies?
Emme ole skitsofreenikkoja.OoPee sanoi:Vissiin useampiakin.
Kukaan teistä neljästä?kouvotsvoni sanoi:Emme ole skitsofreenikkoja.
Mina olen naimisissa ihmisen kanssa joka sanoo ja kirjoittaa "kokonajan".Olga sanoi:Entä seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka kirjoittaa jatkuvasti yhteen sanaparin koko ajan, vaikka kyse ei ole kokoajasta vaan koko ajasta.
Samoin. Ihme hifistelya. Tissit ja perse niilla on kaikilla. :thumbup:burb sanoi:Taitaa olla jo toinen kerta ihan lyhyen ajan sisään kun olen täysin samaa mieltä Melissan kanssa. Menee ihan peesailuks nyt mun homma.
Nyt vasta huomasin tän.Olga sanoi:Entä seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka kirjoittaa jatkuvasti yhteen sanaparin koko ajan, vaikka kyse ei ole kokoajasta vaan koko ajasta.
No, ei yks kolo kommeessa mittää.OoPee sanoi:Nyt vasta huomasin tän.
Tsekkasin. Pistin searchiin termin "kokoajan" ja niin, että se ettii vain mun kirjoittamani kommentit.
Löyty 45 zipaletta :frank:
Olisit vaan Olga suoraan kertonut kenestä on kyse :doubtful:
Kuinka hyvin yhdyssanat tulisi hallita? Dominic voisi tehdä tämän puolisonvalintatestin ja kertoa mikä on karsintaraja.Dominic sanoi:Tuli tuossa erään kaverin kans juttua, että pystyiskö perustamaan ihmissuhteen sellaisen henkilön kanssa, joka ei hallitse oikeinkirjoituksen perusteita ja lähinnä yhdyssanoja.
Sait 75% yhdyssanoista oikein.haju sanoi:Kuinka hyvin yhdyssanat tulisi hallita? Dominic voisi tehdä tämän puolisonvalintatestin ja kertoa mikä on karsintaraja.
Onko sulla ollut niitä useampiakin? :eek!:S.A sanoi:On kyllä käynyt välillä mielessä, että voisi tietysti hakea seuraa muualtakin kuin F1-Forumilta...
Dominic sanoi:Sait 75% yhdyssanoista oikein.
En koe ko. testiä merkittäväksi puolisonvalinta kriteeriksi. Katsos ei ole tärkeintä, kirjoittaako yhdyssanat oikein, ne vain täytyy kirjoittaa niin kuin ne ovat minun mielestä oikein.