Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kovasti toivon, että joku muukin vetää näitä juttuja vielä fiilispohjalta. Loput luovitaan kompromisseilla enivei. Renkaanpotkijat älkööt vaivautuko.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Kovasti toivon, että joku muukin vetää näitä juttuja vielä fiilispohjalta. Loput luovitaan kompromisseilla enivei. Renkaanpotkijat älkööt vaivautuko.
:ahem: kalliota odotellessa. olit sitte minkä ikäinen tahansa. prkle!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Täytyy muuten myöntää että mua rasittais, jos kumppani ei lukisi lehtiä/nettiä ja olis pihalla kaikista uutisista.

Sais selittää koko ajan kuka ken-kumpi kumpainen.:nope:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Täytyy muuten myöntää että mua rasittais, jos kumppani ei lukisi lehtiä/nettiä ja olis pihalla kaikista uutisista.
Mut vittumaista on kun kumppani tai exä lukee forumia. Täältä meinaan saa aseita millä lyödä jos sellaisen halu yllättää. :D

Moe voiskin perustaa pollin, että monenko puoliso lukee forumia ja aiheuttaako se itsesensuuria forumisteille!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:

Sais selittää koko ajan kuka ken-kumpi kumpainen.:nope:
:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Knoukkari sanoi:
Mut vittumaista on kun kumppani tai exä lukee forumia. Täältä meinaan saa aseita millä lyödä jos sellaisen halu yllättää. :D

Moe voiskin perustaa pollin, että monenko puoliso lukee forumia ja aiheuttaako se itsesensuuria forumisteille!
Varmaan kuitenkin useamman, kai?:doubtful:

Kyä Belmis senverta, että tietää että Teba on kunkku.:ahem:

Estate

Well-known member
Knoukkari sanoi:
Onneksi en ole ketään (vielä) niin suututtanut, että olisin saanut tuta forum-aseiden voiman. *koputtaa puuta*

Fern-sehen-ando aikanaan teki vähän toisinpäin, kaivoi muita asioita foorumilla vittuiltavaksi.

On kyllä käynyt välillä mielessä, että voisi tietysti hakea seuraa muualtakin kuin F1-Forumilta... :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Eikös tuostakin ollut joskus joku polli aiemmin?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Sam sanoi:
Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Mä olen tästä samoilla linjoilla, mutta en ehdoton.. Jos ko. henkilö muutoin 'saa jalat alta', niin voihan olla että tupakoinnista tulee aika pieni seikka. Joten en mene sanomaan mitään.. Toki esim. sunhan on helppo ollakin asiasta ehdoton kun sulla on jo vaimo ja lapsia. ;)
Itse pidän pienen varauksen..

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
S.A sanoi:
On kyllä käynyt välillä mielessä, että voisi tietysti hakea seuraa muualtakin kuin F1-Forumilta... :eek:
Voisi, mutta näin laadukasta seuraa on muualta vaikea löytää :tongue:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jacques sanoi:
Mä olen tästä samoilla linjoilla, mutta en ehdoton.. Jos ko. henkilö muutoin 'saa jalat alta', niin voihan olla että tupakoinnista tulee aika pieni seikka. Joten en mene sanomaan mitään.. Toki esim. sunhan on helppo ollakin asiasta ehdoton kun sulla on jo vaimo ja lapsia. ;)
Itse pidän pienen varauksen..
Totta, helppo puhua, kun tilanne on teoreettinen. Tällä hetkellä kuitenkin uskon olevani tuon suhteen ehdoton. Ennemmin olen vaikka täysin ilman olutta (sisältäen holittoman - juu ja tietysti kaiken muun holillisen juoman) kuin jakaisin kotiani sekä petiäni tupakoivan kanssa.

Vanha juttu tämäkin, mutta aikanaan uhosin, että seuraavalta kumppanilta kysyn ensimmäisenä haluaako hän lapsia. Vähän nysväsin ja kysyin vasta toisena päivänä :eek:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sam sanoi:
Totta, helppo puhua, kun tilanne on teoreettinen. Tällä hetkellä kuitenkin uskon olevani tuon suhteen ehdoton. Ennemmin olen vaikka täysin ilman olutta (sisältäen holittoman - juu ja tietysti kaiken muun holillisen juoman) kuin jakaisin kotiani sekä petiäni tupakoivan kanssa.

Vanha juttu tämäkin, mutta aikanaan uhosin, että seuraavalta kumppanilta kysyn ensimmäisenä haluaako hän lapsia. Vähän nysväsin ja kysyin vasta toisena päivänä :eek:
Jaahas, jätkä luokittelee ihmisiä syöpäkääryleiden imeskelyn perusteella! Olet huono ihminen! ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Dominic sanoi:
Jaahas, jätkä luokittelee ihmisiä syöpäkääryleiden imeskelyn perusteella! Olet huono ihminen! ;)
Niin olen. :ahem: Lisäksi laiminlyön nukkuvaa perhettäni, kun en itse ole höyhensaarilla heidän seuranaan :nope: :thumbdown