Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Kovasti toivon, että joku muukin vetää näitä juttuja vielä fiilispohjalta. Loput luovitaan kompromisseilla enivei. Renkaanpotkijat älkööt vaivautuko.
:ahem: kalliota odotellessa. olit sitte minkä ikäinen tahansa. prkle!Mehe Rienarsuo sanoi:Kovasti toivon, että joku muukin vetää näitä juttuja vielä fiilispohjalta. Loput luovitaan kompromisseilla enivei. Renkaanpotkijat älkööt vaivautuko.
Mut vittumaista on kun kumppani tai exä lukee forumia. Täältä meinaan saa aseita millä lyödä jos sellaisen halu yllättää.Moe Szyslak sanoi:Täytyy muuten myöntää että mua rasittais, jos kumppani ei lukisi lehtiä/nettiä ja olis pihalla kaikista uutisista.
:ahem:Moe Szyslak sanoi:Täytyy muuten myöntää että mua rasittais, jos kumppani ei lukisi lehtiä/nettiä ja olis pihalla kaikista uutisista.
Sais selittää koko ajan kuka ken-kumpi kumpainen.:nope:
Varmaan kuitenkin useamman, kai?:doubtful:Knoukkari sanoi:Mut vittumaista on kun kumppani tai exä lukee forumia. Täältä meinaan saa aseita millä lyödä jos sellaisen halu yllättää.
Moe voiskin perustaa pollin, että monenko puoliso lukee forumia ja aiheuttaako se itsesensuuria forumisteille!
Onneksi en ole ketään (vielä) niin suututtanut, että olisin saanut tuta forum-aseiden voiman. *koputtaa puuta*Knoukkari sanoi:Mut vittumaista on kun kumppani tai exä lukee forumia. Täältä meinaan saa aseita millä lyödä jos sellaisen halu yllättää.
Erittäin terve asenne Sinulla nyt :thumbup:S.A sanoi:On kyllä käynyt välillä mielessä, että voisi tietysti hakea seuraa muualtakin kuin F1-Forumilta...
Allekirjoitan!Sam sanoi:Erittäin terve asenne Sinulla nyt :thumbup:
Mä olen tästä samoilla linjoilla, mutta en ehdoton.. Jos ko. henkilö muutoin 'saa jalat alta', niin voihan olla että tupakoinnista tulee aika pieni seikka. Joten en mene sanomaan mitään.. Toki esim. sunhan on helppo ollakin asiasta ehdoton kun sulla on jo vaimo ja lapsia.Sam sanoi:Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Voisi, mutta näin laadukasta seuraa on muualta vaikea löytää :tongue:S.A sanoi:On kyllä käynyt välillä mielessä, että voisi tietysti hakea seuraa muualtakin kuin F1-Forumilta...
Peesaan.Sam sanoi:Tupakoivan ihmisen kanssa en seurustelisi.
Samoin.Ace17 sanoi:Peesaan.
Totta, helppo puhua, kun tilanne on teoreettinen. Tällä hetkellä kuitenkin uskon olevani tuon suhteen ehdoton. Ennemmin olen vaikka täysin ilman olutta (sisältäen holittoman - juu ja tietysti kaiken muun holillisen juoman) kuin jakaisin kotiani sekä petiäni tupakoivan kanssa.Jacques sanoi:Mä olen tästä samoilla linjoilla, mutta en ehdoton.. Jos ko. henkilö muutoin 'saa jalat alta', niin voihan olla että tupakoinnista tulee aika pieni seikka. Joten en mene sanomaan mitään.. Toki esim. sunhan on helppo ollakin asiasta ehdoton kun sulla on jo vaimo ja lapsia.
Itse pidän pienen varauksen..
Jaahas, jätkä luokittelee ihmisiä syöpäkääryleiden imeskelyn perusteella! Olet huono ihminen!Sam sanoi:Totta, helppo puhua, kun tilanne on teoreettinen. Tällä hetkellä kuitenkin uskon olevani tuon suhteen ehdoton. Ennemmin olen vaikka täysin ilman olutta (sisältäen holittoman - juu ja tietysti kaiken muun holillisen juoman) kuin jakaisin kotiani sekä petiäni tupakoivan kanssa.
Vanha juttu tämäkin, mutta aikanaan uhosin, että seuraavalta kumppanilta kysyn ensimmäisenä haluaako hän lapsia. Vähän nysväsin ja kysyin vasta toisena päivänä
Niin olen. :ahem: Lisäksi laiminlyön nukkuvaa perhettäni, kun en itse ole höyhensaarilla heidän seuranaan :nope: :thumbdownDominic sanoi:Jaahas, jätkä luokittelee ihmisiä syöpäkääryleiden imeskelyn perusteella! Olet huono ihminen!