Sheivaaminen

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Tuossa suihkussa käytyäni tuli mieleen, että voisi jonkinlaisen toikin aiheesta tehdä... :) Mikä on suhteesi sheivaamiseen ja sheivaatko itse? Tarkoitan nyt tosiaan tuota alapäätä, tukalle ja parralle voi halukkaat tehdä oman toikin.

Itse sheivailen silloin tällöin. Exä kun ei hirveästi karvoista pitänyt. Onhan tuo itsellekkin kivaa vaihtelua. :ahem: Niinpä se on jäänyt tavaksi, jota harrastan silloin tällöin.

Mitä tulee naisten sheivailuihin, niin makuni vähän vaihtelee. Karvoitus alapäässä on ihan kiva, jos se on siistitty. Jos kyseessä on karu viidakko, niin se vie kyl vähän himoja pois.. Kalju taas on kyllä aina pop. :eek:

Viimeksi muokattu:

Lugera

Well-known member
Miten sulla noin niinku muuten menee?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niskavillat lähtee, mutta en minä jaksa...ehkä siksi, koska jos alakarvat lähtis, niin en voisi enää sanoa, jotta on se olemassa, kunhan vaan tuolla karvojen alla piilossa:frown:

Sijainti
Kerava
Itse ajan parran noin kerran kahdessa kuukaudessa. Silloin siihe on kasvanut noin sentin nukka joka näyttää älyttömän typerältä.

Eiku?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tästäkin tais olla joku toikkipolli aikoinaan.. mutta sanotaan nyt vielä kerran notta kyllähän tuota tulee siistittyä, toisinansa sheivattuakin. Paljon mukavampi olo ittelläkin ilman sademetsää, eikä plikatkaan ole pahaksensa panneet. Pilperon puolesta sama linja, sademetsä on nounou, siistitty tahi posliini rock. :ahem:

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Tästäkin tais olla joku toikkipolli aikoinaan.. mutta sanotaan nyt vielä kerran notta kyllähän tuota tulee siistittyä, toisinansa sheivattuakin. Paljon mukavampi olo ittelläkin ilman sademetsää, eikä plikatkaan ole pahaksensa panneet. Pilperon puolesta sama linja, sademetsä on nounou, siistitty tahi posliini rock. :ahem:
Mukava huomata, että en oo yksin tämän ko. asian harrastelija. Ja kuten juuri sanoit, niin naisetkin tykkää. :alppu: Ei ainakaan mene karvat kurkkuun. :) Posliini on kyllä aika rock naisella. Tosin semmoinen pieni karvoitus on aika pop myös, niin kuin aiemmin sanoinkin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Itse en ole peppuani sheivaillut. Siihen paikkaan en edes koske, muuta kuin silloin kun olen toimittamassa nro kakkosta. Mutta olisi kyllä mielenkiintosta tietää, että miksi jotkut miehet sheivaavat peppunsa?
Ihan hygienia syistä.

Sellainen rautalankakerä, joka kerää kaikki suolesta ulos tulevan ja osan paperista, ei ole kovinkaan hygieeninen.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ennen kisoja sheivaan kaiken pois paitsi hiukset! :ahem:

Edit: Tänään olis operaatio Copenhagen :ahem:

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Viikset ja parta yleensä. Sit kerran viikossa tai kahden viikon välein niin kainalo, tissi ja alapää(Siitä "tykin" yläpuolelta mutta ei navan kohdalta) karvat mutta tietty en koske mun masunapa tai säärikarvoihin tai pallikarvoihin koskaan.
:doubtful: :doubtful:

Miten se Joni osaakin esittää asiat niin huvittavasti.. Siis sheivaat navan ja kyrvän väliselle alueelle posliinipallon, mutta muuten annat rehottaa? :D :D Ei sillä että haluaisin tietää yhtään enempää.. :D

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos ne muka sheivaa tai tyylii ahistuu joskus karvoista! Ihan sama!
Ootte mitä mieltä ootte mut kuulostaa niin säälittävält!
Tunnen monia joiden suvussa ajellaan karvoja myös mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisittepä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopettakaa ajoissa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Viikset ja Parta tulee ajeltua ei sen enempää.