Tuskinpa vain. Shieldille etsitään muualta ohjelmistosta sopivaa paikkaa mihin ohjelma sijoitetaan. Ajankohta on kyllä täysin pimeän peitossa, pahimmassa tapauksessa esittämäsi skenaario on mahdollinen.Olipahan taas ratkaisu. :nope:
Shield ilmeisesti palaa ruutuun vasta joskus ensi vuonna, sillä noita parasiitti hostellin jaksoja on varmasti niin monta.
Aikoinaan Dallasin loppujakson kelanauhaa kuljetettiin Usasta Eurooppaan turvamiesten saattamana. Se oli silloin joskus 80-luvulla. Nelosen on ihan turha venytellä. Ne jotka haluavat nähdä Shieldin näkevät sen kyllä muutenkin.http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/98/postid/184100/view/topic/Default.aspx
Vitun hieno veto Neloselta siirtää luvattua Shieldin kuudennen kauden alkua ja laittaa tilalle jotain paskaa. :mad_old:
Kyllä.Niin eikös se ollut vitoskausi joka suomessa tuli viimeksi?
Nelonen aikoo näyttää kuutoskauden loppuvuonna.Onko tietoo uusista jaksoista, että millon niinku ja?
Hyvä homma.Nelonen aikoo näyttää kuutoskauden loppuvuonna.
6. kausi se onneksi vasta on...Viikon päästä kello 22 jatkuupi Nelosella kera viimeisen tuotantokauden. Ei voi missata.:ahem:
Se on sitten banni Salkkareista sun muista hötöistä ei minulle väliä.. No en minä bannaisi, paheksuisin vaan kuten muitakin spoilaajia.Mitä teette jos spoilaan miten loppuu? Sen vaan sanon,että 6-7 kaudet ovat pari parhaista poliisi-sarjojen kausista ikinä:ahem:
Archie?Enpä ole Shieldiä ikinä katsonut ainuttakaan jaksoa. Tuskin olen edes vilahdukselta nähnyt TV:ssä?
Lähes sama pätee 24:eloseen. Sitä katsoin kerran vartin. Joku bunkkerihomma oli meneillään.
Nääjj.Archie?
Ui jumalauta, tätä on odotettu :thumbup: Kerrankin jotain katsomisen arvoista televisiosta, urheilun lisäks.Viikon päästä kello 22 jatkuupi Nelosella kera viimeisen tuotantokauden. Ei voi missata.:ahem:
Tämän johdosta Nelonen menetti ainakin yhden katsojan.http://www2.nelonen.fi/keskustelut/Home/tabid/150/forumid/98/postid/184100/view/topic/Default.aspx
Vitun hieno veto Neloselta siirtää luvattua Shieldin kuudennen kauden alkua ja laittaa tilalle jotain paskaa. :mad_old:
Olipas siellä iloista palautettaTämän johdosta Nelonen menetti ainakin yhden katsojan.