Katson kyllä. Ensimmäinen poliisisarja kyllä mitä jaksan katsella.ja kohta taas
Mitä nyt ensimmäisen jakson pohjalta voi arvioida, niin minun makuun turhan näennäisen pikkunäppärää.Toi Mentalist on mun mielestä hyvä!:ahem:
*Shieldittää kympillä*Tää on muuten Shield-topikki. Kannattaa olla varuillaan, täällä palstalla on yksi poliisi joka saattaa tulla syyttämään lukutaidottomaksi jos keskustelee ohi toikin aiheen.
Vanhempi lapsi saatu nukkumaan, venähti hieman.*Shieldittää kympillä*
Mulla on se tallella, tai ainakin pitäs olla. Koitan poltella dvd:lle jos kelpaa??Kehvelin kehveli. Ornaroin digiboksin kanssa ja jäi sitten jakso pistämättä nauhalle:thumbfh: Mistähän tuon jakson saisi?
Jos sais jotenkin sähkösesti tai tulet Heltsingin moetteen? ...niin ja onhan tuo latautumassa ilman tekstityksiä (IHAN LAILLISESTI TOKI!).Mulla on se tallella, tai ainakin pitäs olla. Koitan poltella dvd:lle jos kelpaa??
Edelleenkin...eiköhän Nelonen pysty skippaamaan täysin tämän seuraavankin tuotantokauden näyttämisen ...taitaisi olla viimeinen?Shield - Lain varjolla on tauolla
Sarja on tauolla ja palaa ruutuun myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
Joo, viimeinen eli seitsemäs olisi. Ihan uskomattoman kauan noilla menee uusien sarjakausien näyttämiseen, oli syy mikä tahansa. Onneksi DVD-boksit sai poistettua kaupasta ettei tähän tilanteeseen tarvinnut ihan vittuuntua. Ja erinomainenhan se päätöskausi pitkän odotuksen jälkeen oli, ei nyt spoilata enempää kun kerran vielä jotkut odottavat Nolosen ratkaisua...Edelleenkin...eiköhän Nelonen pysty skippaamaan täysin tämän seuraavankin tuotantokauden näyttämisen ...taitaisi olla viimeinen?
Kyllähän minäkin mietin tuon seiskakauden hankkimista, mutta oli huomattu markkinarako ja ihan tolkutonta hintaa vetivät liikkeet siitä, joilla sitä vielä oli:thumbfh: Enkä nyt jaksaisi mitään waretusta harjoittaa tuon kohdalla. Odotus palkittaneen kuitenkinJoo, viimeinen eli seitsemäs olisi. Ihan uskomattoman kauan noilla menee uusien sarjakausien näyttämiseen, oli syy mikä tahansa. Onneksi DVD-boksit sai poistettua kaupasta ettei tähän tilanteeseen tarvinnut ihan vittuuntua. Ja erinomainenhan se päätöskausi pitkän odotuksen jälkeen oli, ei nyt spoilata enempää kun kerran vielä jotkut odottavat Nolosen ratkaisua...