sidontapolli

Onko?


  • Äänestäjiä yhteensä
    16
  • Äänestys suljettu. .

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Onko kenkiä nauhoittaessa tärkeää, että kerrokset menevät järjestelmällisesti, ja kenkäpari on toisensa peilikuva?
 

Makkonen

Guest
“Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoito, eikä sekään ole kovin tärkeää”
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
No ei ole. Joskus teen nauhoihin solmuja ihan tarkoituksella, että eivät nauhojen päät lipeä ylimmistä reistä lävitse. Ei huvita pujutella niitä takaisin montaa kertaa.

Yleensäkin suhtautuminen kenkiin on varsin neutraalia. Elleipä jopa välinpitämätöntä. Kulutustavaraa. Ihan niinkun sillai vitut kengistä.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Minulla on tapana olla tarkka tällaisissa asioissa, mutta itse asiassa tähän asiaan en ole kiinnittänyt huomiota paskankaan vertaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kengissä on tärkeää, että ne tuntuu hyvältä jalassa ja pysyvät jalassa. Joskus myös lämpöominaisuudet ja vedenpitävyys on tärkeää.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18405
Kengissä on tärkeää, että ne tuntuu hyvältä jalassa ja pysyvät jalassa. Joskus myös lämpöominaisuudet ja vedenpitävyys on tärkeää.
Juuri näin, asian ytimessä olet.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26880
Näinköhän sitä osaa enää talven jälkeen kengännauhoja solmiakkaan, kun talvikengissä on kätevä vetoketju sivussa nauhan sitomista tarpeetoittamassa. Taidan ostaa kesäksi tarralenkkarit.
 

Örfil

Guest
Mulla on sellainen mielikuva että 95% forumisteista käyttää joko 1) crockseja 2 ) tarralenkkareita.

Loput vaeltelee paljain jaloin pitkin katuja ja asuu pahvilaatikossa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
No ei, olkootkin että "nauhoitan" aina järjestelmällisesti, tosin en pelikuvana. Mutta tärkeetähän tuo ei ole, koska sitä ei kuitenkaan kukaan, ei edes itse, näe :eek:
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mulla on sellainen mielikuva että 95% forumisteista käyttää joko 1) crockseja 2 ) tarralenkkareita.

Loput vaeltelee paljain jaloin pitkin katuja ja asuu pahvilaatikossa.
Just laitoin kesäkuntoon mittatilaustyönä tehdyt Leftit. Kieltämättä noi on kyllä sellaiset köyhän miehen mittatilauskengät.

edit. ei ollut nauhoilla väliä.
 
Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ihmeen välinpitämätöntä suhtautumista kenkiin ei voi muuta sanoa. Varmaan sitten on paidan napitkin miten sattuu, ja vyö väärinpäin?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tärkeää on toki, jos toisessa kengässä puuttuu insertti.



Jos pituudesta ahdistuu liiaksi, voi hankkia tämmöiset:

 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Ihmeen välinpitämätöntä suhtautumista kenkiin ei voi muuta sanoa. Varmaan sitten on paidan napitkin miten sattuu, ja vyö väärinpäin?
Mä varmasti pidän parempaa huolta kengistä kuin 99% ihmisistä. Kengissä on punaseetripuiset kenkälestit, ne on puhtaat ja rasvatut/lankatut (kiiltonahka) tai kumilla/harjalla/kivellä harjatut ja kyllästetyt ja värjätyt (mokkanahka/nupukki). Nauhat on ehjät ja tasamittaiset, mutta nauhottamisjärjestys on yks vitun hailee.
 

Örfil

Guest
Käytän yksiä ja samoja kenkiä kesät talvet. Mitkä nauhat? HAH!
 
Ylös