Sikainfluenssa

Aiotko ottaa/otitko sikainfluenssarokotteen?

• Äänestäjiä yhteensä
    123

jjv

Arschloch
Vaikka rokotteesta tuliskin samanlaisia oireita, kuin itse lenssustakin niin siinä on se hyvä puoli, että oireet tulevat pian rokotuksen jälkeen. Itelläkin on lomamatka joulukuun alussa niin en mä sillon ainakaan halua kipeänä olla. Joten ajattelin ottaa piikin heti ens maanantaina niin on sitten ainakin työviikolla kipeänä. 5 tuttavaa on rokotteen saanut eikä heistä kellään muuta oireita kuin pieni kipu rokotuskohdassa.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Kuopiolaiset ne ei osaa muuta kuin jonottaa. Tällä kertaa jonotuksen syy taitaa olla ihan järkevä, toisin kuin Kalapan matsiin tunkeminen :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No niin, nyt on possu- ja kausiflunssarokote otettu. 2 tuntia jonotin hyvässä hengessä. Kyllä huuli lensi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Just näin!

Jos ei sauna, viina ja terva auta, tauti on kuolemaksi.
Siis saunaan ja pullo kossua niin kyll se siitä, ja vielä uinti kristallinkirkkaassa syysviileässä järvessä.
Mulla on terästetty glögi edessä. Lupasin itselleni siellä Kuninkaankadulla, Maljalahdenkadulla ja Museokadulla palellessa.:alppu:

(Niin lupas moni muukin):D

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Nyt on hei itku ja paniikki menossa. Kurkkukipua havaittu. Onks tää nyt sitä sikaninfluenssaa hei??

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
:D:D Ensin ollaan kovia eikä oteta piikkiä ja sitten kun vähä tulee pipi niin heti mitä pikemmiten ottaa possupiikki!!! :thumbup: Itellä tätä kurkkukipua hetken aikaa ollu ja ei syytä olla mennä lääkäriin:frank: