Sikainfluenssa

Aiotko ottaa/otitko sikainfluenssarokotteen?

• Äänestäjiä yhteensä
    123

Lumipallo

Well-known member
Näin onnelliseksi tulee perhe, kun saa rokotetta suoneen. Eivätkö Jjusban ja muut vastustajat halua olla näin?
Mua kävi nyt kiinnostamaan, että onko nää joku elävän elämän perhe vai palkattuja supermalleja. Ja jos ovat eläviä ni onko toi ukkeli yksissä oikeen vai vasemmanpuolisen tädin kanssa? Vai onko vasemmanpuolinen täti joku isomummo ja oikeenpuolinen ton ukon lapsivaimo? Vai onko oikeenpuolinen täti ukkelin ja akkelin tytär?

Nämä kysymykset tulevat vainoamaan minua :(.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Näin onnelliseksi tulee perhe, kun saa rokotetta suoneen. Eivätkö Jjusban ja muut vastustajat halua olla näin?
Nyt, kun näin tuon mainoksen, niin kävin ottamassa heti kolme piikkiä yhdellä kertaaa. Tunnen itseni hölmöksi, että en ole aikaisemmin tajunnut kaiken olevan ainoastaan hyvästä. Nykyään olen onnellinen ja sulaudun väestöönkin paremmin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt, kun näin tuon mainoksen, niin kävin ottamassa heti kolme piikkiä yhdellä kertaaa. Tunnen itseni hölmöksi, että en ole aikaisemmin tajunnut kaiken olevan ainoastaan hyvästä. Nykyään olen onnellinen ja sulaudun väestöönkin paremmin.
Saitko samalla tuollaiset 80-luvun vaatteet kirpikseltä?

markoj

Custom User
Hienoa. Ehkä sinustakin tulee vielä ihminen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yle teksti-tv:n mukaan 3 kuollut tautiin Suomessa.

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tarvii vielä miettiä, että mitä tämän asian kanssa tekis. Kannattaiskohan tuo rokote ottaa? Varmuuden vuoksi? Kahtotaan nyt. Ehkä sitten myöhemmin.
Tjaa-a. En aio tämän asian suhteen vielä alkaa hötkyilemään. Nyt pelataan ns. upporikasta ja rutiköyhää. Elän reunalla. Living on a razor's edge, balancing on a ledge!

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Auttaako se joskus 2009 vuonna otettu piikki tähän, vai pitääkkö ottaa uusi?

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Ei mitään piikkejä, ainoa hyväksyttävä piikki löytyy naapurikorttelin kapakasta. Elämän pitää olla vähän vaarallista ja kuolemanpelon alati läsnä.