Tässä kannattaa muista, että aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja saavat arvostella jatkossa toimiasi SURUTTA!Heräsin! Tosin vasta n. 9.45.
minun. Herännyt klo 4.46Tässä kannattaa muista, että aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja saavat arvostella jatkossa toimiasi SURUTTA!
*muistaa*Tässä kannattaa muista, että aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja saavat arvostella jatkossa toimiasi SURUTTA!
Vaiti!Monihan ei tiedäkään, että mulla on Raumalla jalkavaimo. Yhdessä me ollaan AlbertOIltempoigigante.
Albert Oil = Albo RetilMangelo - ongelma.
Ja iltakymmenen jälkeen hereillä olevat ovat yökukkujia jotka ovat vähintäänkin kevytkenkäisiä elleivät peräti kaidalta polulta hairahtuneita.*muistaa*
Oikeasti jotenkin huvittavaakin, että 2000-luvulla, kun suurimman osan meistä ei tarvitse nousta lehmiä lypsämään tai muutenkaan ei ole välttämätöntä olla hereillä tuohon aikaan, niin löytyy ihmisiä, joiden mielestä kunnon ihmiset heräävät aamukuudelta ja pidempään nukkuvissa on jotain vialla. Olkoonkin, että unen määrä saattaa ajallisesti olla hyvinkin samaa luokkaa, mutta se vaan ajoittuu eri ajankohtaan.
Ei oo oikein kokemuksia. Muutaman kerran aikain saatossa käynyt kaljan ottamassa. Ei ainakaan mua houkuta millään tavalla tuollainen tekemällä tehty lätäkkö ja vieri vieressä tönöttävät asuntovaunut. Eipä moinen elämäntapa houkuta muutenkaan, joten mahdan olla väärä ihminen arvostelemaan.Minkälainen paikka on Lempivaara? Kokemuksia? Mulle ei sano mit'n.
Pääseekö sinne muuten kuin omalla autolla?Ei oo oikein kokemuksia. Muutaman kerran aikain saatossa käynyt kaljan ottamassa. Ei ainakaan mua houkuta millään tavalla tuollainen tekemällä tehty lätäkkö ja vieri vieressä tönöttävät asuntovaunut. Eipä moinen elämäntapa houkuta muutenkaan, joten mahdan olla väärä ihminen arvostelemaan.
Itse näkisin hyvänä puolena sen, että sieltä pääsee sujuvasti pois. Ei tosiaankaan ole pitkä matka tänne suureen cityyn.
Ikävä kyllä, en ole kovin mairittelevia lausuntoja paikkaan liittyen kuullut muiltakaan.
Ei sinne ainakaan paikalliset julkisen liikenteen kulkimet aja, enkä usko että Hikiälle, Oittiin tai muualle sinne päin bussitkaan tuota kautta kulkisivat.Pääseekö sinne muuten kuin omalla autolla?