Sileranssitoope

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tässä kannattaa muista, että aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja saavat arvostella jatkossa toimiasi SURUTTA!
*muistaa*

Oikeasti jotenkin huvittavaakin, että 2000-luvulla, kun suurimman osan meistä ei tarvitse nousta lehmiä lypsämään tai muutenkaan ei ole välttämätöntä olla hereillä tuohon aikaan, niin löytyy ihmisiä, joiden mielestä kunnon ihmiset heräävät aamukuudelta ja pidempään nukkuvissa on jotain vialla. Olkoonkin, että unen määrä saattaa ajallisesti olla hyvinkin samaa luokkaa, mutta se vaan ajoittuu eri ajankohtaan.

jjv

Arschloch
*muistaa*

Oikeasti jotenkin huvittavaakin, että 2000-luvulla, kun suurimman osan meistä ei tarvitse nousta lehmiä lypsämään tai muutenkaan ei ole välttämätöntä olla hereillä tuohon aikaan, niin löytyy ihmisiä, joiden mielestä kunnon ihmiset heräävät aamukuudelta ja pidempään nukkuvissa on jotain vialla. Olkoonkin, että unen määrä saattaa ajallisesti olla hyvinkin samaa luokkaa, mutta se vaan ajoittuu eri ajankohtaan.
Ja iltakymmenen jälkeen hereillä olevat ovat yökukkujia jotka ovat vähintäänkin kevytkenkäisiä elleivät peräti kaidalta polulta hairahtuneita.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Minkälainen paikka on Lempivaara? Kokemuksia? Mulle ei sano mit'n.
Ei oo oikein kokemuksia. Muutaman kerran aikain saatossa käynyt kaljan ottamassa. Ei ainakaan mua houkuta millään tavalla tuollainen tekemällä tehty lätäkkö ja vieri vieressä tönöttävät asuntovaunut. Eipä moinen elämäntapa houkuta muutenkaan, joten mahdan olla väärä ihminen arvostelemaan.
Itse näkisin hyvänä puolena sen, että sieltä pääsee sujuvasti pois. Ei tosiaankaan ole pitkä matka tänne suureen cityyn.

Ikävä kyllä, en ole kovin mairittelevia lausuntoja paikkaan liittyen kuullut muiltakaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei oo oikein kokemuksia. Muutaman kerran aikain saatossa käynyt kaljan ottamassa. Ei ainakaan mua houkuta millään tavalla tuollainen tekemällä tehty lätäkkö ja vieri vieressä tönöttävät asuntovaunut. Eipä moinen elämäntapa houkuta muutenkaan, joten mahdan olla väärä ihminen arvostelemaan.
Itse näkisin hyvänä puolena sen, että sieltä pääsee sujuvasti pois. Ei tosiaankaan ole pitkä matka tänne suureen cityyn.

Ikävä kyllä, en ole kovin mairittelevia lausuntoja paikkaan liittyen kuullut muiltakaan.
Pääseekö sinne muuten kuin omalla autolla?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
Pääseekö sinne muuten kuin omalla autolla?
Ei sinne ainakaan paikalliset julkisen liikenteen kulkimet aja, enkä usko että Hikiälle, Oittiin tai muualle sinne päin bussitkaan tuota kautta kulkisivat.

Reipas pyöräilijähän toki kuskaa polkupyöränsä tarakilla kavaljeerinsa ja camping-juomansa. Pyörällähän tuo ei tosiaankaan ole matka eikä mikään, rautatieasemalta siis, mutta se ei kai tässä tapauksessa ole tarkoituksenmukaista.