Ite sain jotenkin erilaisen kuvan tuosta. Kommentit ennen viikonloppua olivat aika vaisuja eikä odotuksia oikeastaan ollut, joten varmasti tyydytti tämä tulos. Lähtökohtana oli, että olivat ne bensalastit sitten mitkä tahansa, ovat ainakin Ferrarit ja Renaultit nopeampia. Eturivin paikasta Kimi ei varmastikaan edes unelmoinut ja kun tuohon ruutuun oikeuttanut kierros oli kutakuinkin puhdas, en löydä yhtään syytä pettymykselle.Banaani sanoi:Jotenkin jäi semmonen kuva että Kimiä vitutti oikein kunnolla kun ei saanut paalua. Kommentit oli todella lyhyet
Belgiassa viime syyskuussa, jolloin paalulta starttasi Montoya. Eli onhan siitä jo aikaakin.Teemu-84 sanoi:Mistäs päin nyt tuulee McLaren? No tietysti kivaa nähdä Kimi pitkästä aikaa eturivissä. Milloinkas tämä ilo ollaan edellisen kerran koettu? Minä en enää muista! Nyt toivotaan parasta..
Ei varmaan itse pystynyt siihen aikoinaankc4197 sanoi:Minkähän takia se Salo hehkutti Shumin fantastista kykyä kääntää ratissa olevaa nappulaa suorilla?
Jarrubalanssin säätö ei ole ratissa, ihan vaan tiedoksi. Katso sen sijainti ja lue siitä lisää vaikka uusimmasta VM:sta.kc4197 sanoi:Minkähän takia se Salo hehkutti Shumin fantastista kykyä kääntää ratissa olevaa nappulaa suorilla?
Ei kai sitä muidenkaan tarvitse autoaan parkkiruutuun peruuttaa ennen kuin jarrubalanssin tai seoksen säätö onnistuu.
Ja jalkapallon MM-kisat...itse unohdin katsoa koko aika-ajot, mutta kisaa en sentään unohdaMa sanoi:enpa ole muuten ennen nahnyt yhta vahakommenttista aika-ajo otsikkoa taalla...taitaa kesa tehda tulojaan ja hyva niin :ahem:
Eiku ma olin poissa vaan, ei siis täyttyny paskalla koko otsikko.Ma sanoi:enpa ole muuten ennen nahnyt yhta vahakommenttista aika-ajo otsikkoa taalla...taitaa kesa tehda tulojaan ja hyva niin :ahem:
Totta! Uskon kans että tiedät tämän asian paremmin kuin Mika Salo! :alppu:kc4197 sanoi:Kyse lienee siitä, että muut ei koe tarvitsevansa ko. säätöä radalla - ei se kai niinkään taidosta ole kiinni.
No kuka tahansa pystyy vääntää jotain nuppia suoralla ajaessa. Ihan henkilökohtasista mieltymyksistä ja tarpeista mitä kukin tekee. Ei siihen ruudinkeksijä Mika Saloa tarvita.Rossi sanoi:Totta! Uskon kans että tiedät tämän asian paremmin kuin Mika Salo! :alppu: