Sinappi!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ehdottakaas hyviä tuubissa myytäviä sinappimerkkejä. Ei oikein löydy suuhun sopivia kaupan hyllystä... Kanavat suosikkisinappini hankintaan ovat tällä hetkellä poikki, ja pitäisi löytää korvaava tuote toistaiseksi. Apuva!

Joo, pieni on murhe, mutta tässä yltäkylläisyydessä voi kai valita sinapeistakin? Anteeksi.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oletko kokeillut konjakkia (brabdyä) sinappiin?
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Haa

Ehdottakaas hyviä tuubissa myytäviä sinappimerkkejä. Ei oikein löydy suuhun sopivia kaupan hyllystä... Kanavat suosikkisinappini hankintaan ovat tällä hetkellä poikki, ja pitäisi löytää korvaava tuote toistaiseksi. Apuva!

Joo, pieni on murhe, mutta tässä yltäkylläisyydessä voi kai valita sinapeistakin? Anteeksi.
Yksi hyvä vaihtoehto on Puolassa valmistettava Turun Sinappi :thumbup:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Yks vaihtoehto oli kielenpäässä aiemmin, mut unohdin jo. Ei ihan tuhdimpia se, mut Lidlin tuote.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Haa

Ehdottakaas hyviä tuubissa myytäviä sinappimerkkejä. Ei oikein löydy suuhun sopivia kaupan hyllystä... Kanavat suosikkisinappini hankintaan ovat tällä hetkellä poikki, ja pitäisi löytää korvaava tuote toistaiseksi. Apuva!

Joo, pieni on murhe, mutta tässä yltäkylläisyydessä voi kai valita sinapeistakin? Anteeksi.
Lidlin sinappi on parasta. Kotimaista ja entisen turun sinapiin kaltaista.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Lähes pelkästään Dijon-sinappia olen käyttänyt useiden vuosien ajan ruoanlaitossa. Lasipurkissa sitä tavallisesti myydään - ehkä tuubiversioitakin löytyy?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Et sanonut mihin tarkoitukseen sinappia tarvitset.
Joulukinkulle, grillimakkaralle tai kuumalle koiralle sopii mielestäni parhaiten erityyliset sinapit.

Meillä on yleissinappina kaapissa Meiran sinappia. Sen lisäksi milloin mitäkin pienempää ja erilaista pakkausta.
Meiran Sinappi on samaa, jota yleisimmin tarjoillaan grillimakkarakojuilla erilaisissa tapahtumissa.
Minun suuni on tottunut makuun´siinä määrin, että samaa läträän kotonakin makkaran päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kokeilepa sellaisia tuotteita kuten Poppamies:

http://www.poppamies.fi/

Rymättylässä Jaakonmarkkinoilla oli tämä firma edustamassa ja esitteli maistiaisia, niin maistelin niitä sun tätä kunnes vastaan tuli minun makunystyröilleni sopivaa ja ostin pari purkkia mukaan.

Kaverini mukana ovat siinä huohottaneet tulisia malleja mutta minuun se ei vaikuttanut kunnes oma valintani vaikutti.

EDIT: Sinun sinappimakusi on täsmälleen sama kuin minulla.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Joulun alla kaikkein ärsyttävin ilmiö on ne lukemattomat konjakilla ja muilla jutuilla maustetut erilaiset "joulusinapit" :yuck:
Mä olen muutamanakin vuona ostellut niitä isäukolle joululahjaks joulumarkkinoilta, on näyttäny maittavan. Itse en sinappia syö.
 
Ylös