Singaporen GP 2009 - Kilpailu ja jälkipuinti

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13770
Se oli parasta kun tuli lopussa se radiokeskustelu, että Rubinho voisitko vähän himmata, kun Pöttösellä on jarrujensa kanssa ongelmia ja sinullakin ne on kuumentumassa liikaa. - MITÄ? Kuinka kaukana se on? Ei mulloo ongelmaa. - Se on 10 sekunnin päässä (oli oikeasti 7-8). Kyllä sinulla on kohta ongelmia. Hiljaisuus. Ja tästä eteenpäin Rubinho painoi vain hanaa.:D
Sillä hetkellä en vilkaissut live timingiä, mutta selostajien mukaan silloin oli 9 sekkaa eroa. Kyllä tuossa vielä auki MM-taisto on, ei se Jensonille vielä 100% ole ratkennut. Läheskään, vaikka yli 70%:sesti varmaan onkin.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Noissa tutkissahan on tunnetusti myös se virhemarginaali, varmaan tutkasta riippuen 1-3 km/h. Joskus moottoritiellä kun ajaa sellaiseen nopeudennäyttötutkaan, GPS näyttää joskus täsmälleen samaa vauhtia tutkan kanssa, joskus saattaa heittää sen 1-3 km/h. Ja kun on testannut niin että pistää vakionopeudensäätimen aina samaan lukemaan, esim. 105 km/h, GPS näyttää aina todelliseksi nopeudeksi sen saman 100-101 km/h, mutta tutkien lukemat vaihtelee enemmän.
 

weemax

Well-known member
Liittynyt
1.2.2007
Viestit
55
Sijainti
pohojosessa
Noissa tutkissahan on tunnetusti myös se virhemarginaali, varmaan tutkasta riippuen 1-3 km/h. Joskus moottoritiellä kun ajaa sellaiseen nopeudennäyttötutkaan, GPS näyttää joskus täsmälleen samaa vauhtia tutkan kanssa, joskus saattaa heittää sen 1-3 km/h. Ja kun on testannut niin että pistää vakionopeudensäätimen aina samaan lukemaan, esim. 105 km/h, GPS näyttää aina todelliseksi nopeudeksi sen saman 100-101 km/h, mutta tutkien lukemat vaihtelee enemmän.
En tiedä mistä tuo tutka on tuohon uutiseen saatu. Ei kai niitä nopeuksia enää tutkalla mitata varikollakaan vaan transpondereilla.

Itse epäilisin Vettelin mokaksi tai sitä mystistä metroa joka häiritsi Mustakiikarin mukaan Red Bullin sähköjä viime vuonnakin.:D

LG taitaa olla nykyisin virallinen yhteistyökumppani F1:n ajanotossa.
Tässä Tag Heuerin vanhoja systeemejä ja MYLAPSIN vastaavia.

Tiehallinnon kiinteä nopeusvalvonta toimii yleensä tiehen upotetuilla induktiosilmukoilla tai piezo-antureilla eikä tutkilla.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
En tiedä mistä tuo tutka on tuohon uutiseen saatu. Ei kai niitä nopeuksia enää tutkalla mitata varikollakaan vaan transpondereilla.

Itse epäilisin Vettelin mokaksi tai sitä mystistä metroa joka häiritsi Mustakiikarin mukaan Red Bullin sähköjä viime vuonnakin.:D

LG taitaa olla nykyisin virallinen yhteistyökumppani F1:n ajanotossa.
Tässä Tag Heuerin vanhoja systeemejä ja MYLAPSIN vastaavia.

Tiehallinnon kiinteä nopeusvalvonta toimii yleensä tiehen upotetuilla induktiosilmukoilla tai piezo-antureilla eikä tutkilla.
No mitähän on ne tv-kuvissakin näkyneet toimitsijat, jotka mittaavat varikkosuoralla käsitutkalla autojen nopeuksia?
 

weemax

Well-known member
Liittynyt
1.2.2007
Viestit
55
Sijainti
pohojosessa
Ok, voi siellä toimitsijat mitata tutkallakin.
Annetaanko rangaistukset tutkalukemien vai telemetrian mukaan?

[/IMG]
 
Ylös