Ski Challenge 2013

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
En sitten taaskaan muista salasanaani eikä se salasanan palautus jostain syystä mulla toimi (olen ihan varmasti laittanut sinne toimivan osotteen sen verran sentään muistan, mutta se ei niitten mielestä käy yksiin käyttäjänimen kanssa). Ilmeisesti rekisteröidyn nyt sitten kolmantena osallistumisvuotenani kolmannella nimellä. :nope:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
En sitten taaskaan muista salasanaani eikä se salasanan palautus jostain syystä mulla toimi (olen ihan varmasti laittanut sinne toimivan osotteen sen verran sentään muistan, mutta se ei niitten mielestä käy yksiin käyttäjänimen kanssa). Ilmeisesti rekisteröidyn nyt sitten kolmantena osallistumisvuotenani kolmannella nimellä. :nope:
Komp

Katsoin viime vuotisesta toikista tunnuksen, joka oli myös eri kun ensimmäisenä vuonna. Salasana vaan ei kelpaa millään. Eikä myöskään yksikään sähköposti nollausta varten. :mad_old:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Heh. Mulla oli vanhassa koneessa toi 2012 versio. Sillä pääsin tunnarilla ja salasanalla sisään. Muokkasin jopa tietoja jne, mutta 2013 versio ei päästä samalla tunnarilla sisään millään :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Itsehän pääsin vanhoilla sisään niinkuin vettä vaan! Te ootte varmaan saaneet porttarit.

Ei oo muuten eka mäki Wengen.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Heh. Mulla oli vanhassa koneessa toi 2012 versio. Sillä pääsin tunnarilla ja salasanalla sisään. Muokkasin jopa tietoja jne, mutta 2013 versio ei päästä samalla tunnarilla sisään millään :mad:
Mulla ongelmana saattas olla, että viimevuonna näköjään laskin Sveitsinlipulla ja nyt latasin Itävallan version. Toisaalta en minä toistaiseksi ole saanu palautettua toissavuotisen laskijan salasanaakaan, vaikka se taitas olla Itävaltalainen.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Rekkautusin samalla tunnuksella uusiksi :thumbup: TTuppo on radalla :D
 

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Mulla ongelmana saattas olla, että viimevuonna näköjään laskin Sveitsinlipulla ja nyt latasin Itävallan version. Toisaalta en minä toistaiseksi ole saanu palautettua toissavuotisen laskijan salasanaakaan, vaikka se taitas olla Itävaltalainen.
Joo, taitaa olla niin, että pitää käyttää lipun mukaista versiota. Viime vuodeksi kun vaihdoin Saksan lipun alle, niin piti uusi tunnus tehdä.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Minä rekkasin nyt sen ensimmäisen tunnukseni uusiksi eli Ria_hidas. Ilmeisesti niitä ei joko säilötä kahta vuotta tai sitten mulla oli saksanlippu ensimmäisellä osallistumisellani. En jaksa tarkistaa, vaikka sen tuolta kauden 2011 toikista vois löytääkin.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Perustin ryhmän f1-forum ja laitoin kutsut TTuppo ja Ria_hidas.

Tuliko perille?

Muita käyttäjätunnuksia tänne,niin pistän kutsuja tulemaan.
 

Googol

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
977
ON!!

Rankingista kun etsii AiJai:n niin sitä kautta löytää f1-forumin ryhmän ja pääsee lähettämään hakemuksen.

EDIT: Jahas, AJ oli nopeampi.
 

Googol

Well-known member
Liittynyt
29.3.2009
Viestit
977
Näkyykö muilla tuloslistassa muita kuin AiJai?
 
Ylös