Ski Challenge 2013

• Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Uisattan. Aika-ajot on ajettu ja kis(s)aan päästy. Vielä tarttis muistaa itse kisa suoritus suorittaa. Millanes keli oli kisassa?

"tällä läppärillä en lähe kyllä ajelee"
Tuoretta lunta eli hitain mahdollinen.

Örfil

Guest
Taasko sulla pätkii toi lähimuisti?
8 GB muisti ei pätki ;)

AJ, oletko koskaan ollut OIKEILLA laskettelusuksilla? Jos olet, aletaan puhumaan ns. vitun jyrkistä mäistä ja pahoista paikoista ;)

Oletko koskaan seissyt rinteellä, jossa kun ojensi käden rinteeseen, se muodosti yli 45 asteen kulman. Olen tullut sellaisia alas Norjassa.
*lopettaa uhoamisen*

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
8 GB muisti ei pätki ;)

AJ, oletko koskaan ollut OIKEILLA laskettelusuksilla? Jos olet, aletaan puhumaan ns. vitun jyrkistä mäistä ja pahoista paikoista ;)

Oletko koskaan seissyt rinteellä, jossa kun ojensi käden rinteeseen, se muodosti yli 45 asteen kulman. Olen tullut sellaisia alas Norjassa.
*lopettaa uhoamisen*
alas se tuli baumgartnerikin. ei ollu vaikeeta :frank:

:D:D

Örfil

Guest
Ps. pahimmasta paikasta tosin tulin alas sukset olalla, koska kaatuminen olisi ollut varma kuolema. Alla oli suora pudotus 50 m kivikkoon.

Alastuloon meni tunti. Siitä on pari valokuvaakin tallella.

Niin, ja kerran eksyin sumussa Galhöpiggenissä ulos rinnealueelta kesäreissulla. Jälkeenpäin huomasin (alhaalta) että mun suksen jäljet oli muutaman metrin päässä alla olevasta jäätikköjärvestä (pudotus n. 100 m).

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
8 GB muisti ei pätki ;)

*lopettaa uhoamisen*
Menepä ylöspäin samaa vauhtia, niin saatan olla vaikuttunut.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kontrollivalikosta löytyy vaihtoehdot keyboard ja gamebad. Tosin gamepadin kohdalla on myös analogiset x- ja y-akselit, eli teoriassa vois olla mahdollista pelata myös ratti-poljinyhdistelmällä.

Mangelo

Well-known member
En löytänyt sivuilta nappia jolla liittyä ryhmään? Pystyiskö liittää laskijan: Angelsson

Ria

Jäässä
Eikö teillä muilla ole tän radan kanssa mitään ongelmaa? Mulla nimittäin toistuu tänäkin vuonna se ongelma, jossa laskun päätyttyä päädyn joko radan alkuun tai ulos koko pelistä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa tulos jää muistiin, toisessa ei. Ja toi ongelma on siis ainoastaan maaliin asti lasketuissa laskuissa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eikö teillä muilla ole tän radan kanssa mitään ongelmaa? Mulla nimittäin toistuu tänäkin vuonna se ongelma, jossa laskun päätyttyä päädyn joko radan alkuun tai ulos koko pelistä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa tulos jää muistiin, toisessa ei. Ja toi ongelma on siis ainoastaan maaliin asti lasketuissa laskuissa.
Tuommoista ongelmaa en ole havainnut.

K. August

Well-known member
Laskekaas nyt se aika-ajo, ettei mun tartte yksin AJ:tä vastaan kisata, se kun tietäs varmaa jumbosijaa.