AJ
Well-known member
Tuoretta lunta eli hitain mahdollinen.Uisattan. Aika-ajot on ajettu ja kis(s)aan päästy. Vielä tarttis muistaa itse kisa suoritus suorittaa. Millanes keli oli kisassa?
"tällä läppärillä en lähe kyllä ajelee"
Tuoretta lunta eli hitain mahdollinen.Uisattan. Aika-ajot on ajettu ja kis(s)aan päästy. Vielä tarttis muistaa itse kisa suoritus suorittaa. Millanes keli oli kisassa?
"tällä läppärillä en lähe kyllä ajelee"
Taasko sulla pätkii toi lähimuisti?Onks tää jotain virtuaalihiihtämistä?
8 GB muisti ei pätkiTaasko sulla pätkii toi lähimuisti?
alas se tuli baumgartnerikin. ei ollu vaikeeta :frank:8 GB muisti ei pätki
AJ, oletko koskaan ollut OIKEILLA laskettelusuksilla? Jos olet, aletaan puhumaan ns. vitun jyrkistä mäistä ja pahoista paikoista
Oletko koskaan seissyt rinteellä, jossa kun ojensi käden rinteeseen, se muodosti yli 45 asteen kulman. Olen tullut sellaisia alas Norjassa.
*lopettaa uhoamisen*
Menepä ylöspäin samaa vauhtia, niin saatan olla vaikuttunut.8 GB muisti ei pätki
AJ, oletko koskaan ollut OIKEILLA laskettelusuksilla? Jos olet, aletaan puhumaan ns. vitun jyrkistä mäistä ja pahoista paikoista
Oletko koskaan seissyt rinteellä, jossa kun ojensi käden rinteeseen, se muodosti yli 45 asteen kulman. Olen tullut sellaisia alas Norjassa.
*lopettaa uhoamisen*
Heliskihin ei ole koskaan ollut varaa. Ei ole katos noita kilsakorvauksia millä mällätä :ahem:Menepä ylöspäin samaa vauhtia, niin saatan olla vaikuttunut.
Juu, se on kutsukisa.En löytänyt sivuilta nappia jolla liittyä ryhmään?
Laitoin kutsun.En löytänyt sivuilta nappia jolla liittyä ryhmään? Pystyiskö liittää laskijan: Angelsson
Tuommoista ongelmaa en ole havainnut.Eikö teillä muilla ole tän radan kanssa mitään ongelmaa? Mulla nimittäin toistuu tänäkin vuonna se ongelma, jossa laskun päätyttyä päädyn joko radan alkuun tai ulos koko pelistä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa tulos jää muistiin, toisessa ei. Ja toi ongelma on siis ainoastaan maaliin asti lasketuissa laskuissa.