Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Eiks se ollu viis euroa, ainakin sillon, kun mä rekisteröidyin. Tosin puolen vuoden kuluttua tuli mailia, että se viis euroa vanhenee, jos en nyt heti käytä sitä. En tietenkään käyttäny, koska eihän se ilmainen soittelu sitä mihinkään kuluttanu. Meni viis euroa enkä oo sen jälkeen enää käytelly, koska ei oo ollu oikein tarvettakaan, mutsikin kun hankki adsl:n ja skypen, joten on ollu soittelu sitten ilmaista compuutterin kautta. VoipBuster ei taida vieläkään tukea webcamia vai joko ne uudemmat versiot tukee?

Skypessä on kyllä ihan sama ton fyrkan kanssa, vanhenee tietyn ajan kuluttua ellei sitä käytä aktiivisesti. Mutta niinuin sanottua, kun soittelee koneelta toiselle, niin eipä sitä rahaa sitten tarvikkaan.

Joo, se oli aiemmin sen viis euroa ja se vanheni. Sittemmin 10 eikä ainakaan mulla ole vanhentunut.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Skype on ihan hyvä siinä mielessä että voi pirautella maksutta ulkomaille, mutta muuta hyöty siitä ei olekkaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Skype on ihan hyvä siinä mielessä että voi pirautella maksutta ulkomaille, mutta muuta hyöty siitä ei olekkaan.
Niin no. Mä oon soitellu sillä videopuheluita jo runsaat kolme vuotta ihan kotimaassakin. Sillä siirtyy niin puhelut/videot kuin tiedostotkin todella nopeasti ja näppärästi.

Örfil

Guest
Kuulostaa todennäköiseltä, epäilen myös häikkää.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ok, tämä ongelmahan ratkesi nopeasti.
Ongelmasi siis on, että Skypen android sovellus ei osaa yhdistää kaikkia puhelimen yhteystietoja vastaaviin skype-yhteystietoihin.

Ongelma selvitetty!