Viimeisestä kahdeksasta pelistä, eli maaottelutauon jälkeen, Kärpät on voittanut 7. Samalla jaksolla, Ässät (joka silloin nousi toiseksi), on hävinnyt 7. Miten moinen tappioputki voi olla mahdollista? Porissa kustu hommat kunnolla heti.
Ässät käväisi myös sarjajohdossa,Matxi:
Viimeisestä kahdeksasta pelistä, eli maaottelutauon jälkeen, Kärpät on voittanut 7. Samalla jaksolla, Ässät (joka silloin nousi toiseksi), on hävinnyt 7. Miten moinen tappioputki voi olla mahdollista? Porissa kustu hommat kunnolla heti.
Hahhaah...sarjakärki karkaa HIFK:ltä.Nopeahuoli:
Tappioputki! eek! eek!
Kausi on niin pitkä, ettei kannata hätiköidä.Nopeahuoli:
Kyllä te Jokerit fanit olette kauan hiljaa olleetkin. So typical!
Eikö perse kestä kovemman vedon lyömistä vai hannaatko???
Juu noinhan se menee. Tällä kaudella vielä enemmän ku melkein kaikki pääsee playoffeihin. Kausi alkaa maaliskuussa.160581:
Palataanpas asiaan 26 peliä takana vähintään 40 edessä, Play-off on ihan eri maailma kuin Runkosarja.
Ei se nyt ihan noin mee, vaikka sarjasysteemi sellasen kuvan helposti antaakin. (Toi tän kauden kymmenen jengin vedätyspleijarit on jo kyllä vähän.. ja..)VJR:
Juu noinhan se menee. Tällä kaudella vielä enemmän ku melkein kaikki pääsee playoffeihin. Kausi alkaa maaliskuussa.160581:
Palataanpas asiaan 26 peliä takana vähintään 40 edessä, Play-off on ihan eri maailma kuin Runkosarja.
Tota Harkimon tehdään Jokereista uus IFK projektii (tuhkimotarinan innostuksen hiivuttua) on ollu hauska kattella. Yritys on ainaki ollu kova . Onneks kaikkee ei saa rahalla wink . Ei edes IFK tuo syntisistä syntisin joukkue. Alko pelaajillekki sillon vanhaan hyvään aikaan palkkaa maksamaan. HYI!!!Nopeahuoli:
Juu, näin on. Harkimohan oli tosiaan IFKn miehiä ennen kun osti Jokerit wink
Muistuu mieleen syksy '95, aika kun IFK veti oikeen pohjamutia, ja meikäläinen asu siinä Jokerien toimistoa vastapäätä Manskulla. Noh, olin duunannut itse itselleni sellasen punasen IFK-takin, jollasta varmaan ei kellään muulla ollut.
Harkimoa näky siinä aina silloin tällöin ja kahdesti satuttiin samaan aikaan kadulle kun mulla oli se, sallinette vaikka itse sanonkin, siisti rotsi päällä. Ekalla kerralla se tiputti käsistään mun eteen pinon papereita siihen kadulle ja alko yskimään jotain, ja tokalla kerralla sen piti vaihtaa kiireen vilkkaa kadun toiselta puolelta samalle puolelle missä mä kävelin kattomaan sitä rotsia tarkemmin Ihan tosi. Tuli siihen lähelle kävelemään ja katteli rotsia
IFK on kunkku!
Mitäs F1-forumin SM-Liiga -kommentointia tuo on, kun oma suosikki on sarjan johdossa ja kommentoidaan ihan asiallisesti .VJR:
Juu noinhan se menee. Tällä kaudella vielä enemmän ku melkein kaikki pääsee playoffeihin. Kausi alkaa maaliskuussa.
No tunnettuahan on että TPS on kakkosena heti. Asteikollani siis, ja oli pitkään selkeä ykkönen kun Kärpät taapersi jossain konkurssien mailla. Ja taitaa Ylivieskassa vieläkin olla suuri TPS lippu....Observer:
Ja Tepsi näytti eilen taivaan merkit Kräpille! Jotain hyvää sentään tulee Turustakin!
Noh, hyvä kun edes kommentoi, ettei heti häivytä pois kun oma joukkue ei voitakaan. Fanin perusmerkkejä winkWilpuri:
Mitäs F1-forumin SM-Liiga -kommentointia tuo on, kun oma suosikki on sarjan johdossa ja kommentoidaan ihan asiallisesti .
Samaa mieltä .Nopeahuoli:
Noh, hyvä kun edes kommentoi, ettei heti häivytä pois kun oma joukkue ei voitakaan. Fanin perusmerkkejä winkWilpuri:
Mitäs F1-forumin SM-Liiga -kommentointia tuo on, kun oma suosikki on sarjan johdossa ja kommentoidaan ihan asiallisesti .