Iltalehti Onlinessa olevasta Kimmo Kuhdan kuvasta tuli mieleen yks outo tapahtuma viime kesältä:
Olin Ylivieskassa silloin ja iltalenkillä ollessani humalassa oleva heppu pysäytti mut. Hän kysyi muistaakseni kelloa ja sit pyysi lainata kännykkää. Lainasin sille ja se yritti soittaa jonnekin. Miehellä oli kourassaan kaljapullo ja hän kysyi, et ottaisinko minäkin. Itsehän en koskaan kaljapullosta kieltäydy joten vastasin, et kyllähän mä voisin ottaa. Sit se haki sen vieressä olevasta miehen kaverin kämpästä.
Mies sanoi olevansa matkalla rautatieasemalle ja meillä oli sama suunta, joten kävelimme siinä jotain poristen. Mies puhui jotain rullakiekosta ja sit väitti pelaavansa HIFK:ssä jääkiekkoa. Puhui jotain myös Aravirrasta. En uskonu sanaakaan miehen puheita, mut sitä en hälle kertonut, vaan kysyin häneltä nimeä. Mies väitti olevansa "Kipe". Nimi ei sanonu mulle mitään. "Kipe" kertoi myös olevansa kaverinsa luona lomailemassa ja matkalla junalla Oulaisiin.
Kuvan perusteella hämärä heppu vois olla "Kipe", mut ihmetyttää vaan toi et tapahtuma sattui Ylivieskassa ja et heppu oli matkalla Oulaisiin :nope: