Zetor
Traktormiäs
eek! Eli Brändi on taas kunnossa ja Pena the takatukka voi nostaa taas lippujen hintoja .
Ihan kiva Tripod-mainos.Mustaerkki:
Pidettyään ensin jykevän messun omilleen Jortikka otti verbaaliseen käsittelyynsä JYP:n toimitusjohtaja Jukka Seppäsen. Seppänen meni hakemaan Jortikkaa ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen normaalin käytännön mukaisesti, mutta vierasjoukkueen pukukopissa istui jääräpää, joka halunnut lausua medialle sanaakaan.
– Mee v-uun siitä ovelta kyyläämästä, Jortikka toitotti Seppäselle ja jatkoi:
– V-u mä tuun sillon kun mua huvittaa.
Ei huvittanut. Hetkeä myöhemmin Jokereiden valmennusjohdon kommentit lausui vähän hämillisen näköinen kakkosvalmentaja Waltteri Immonen.
(Keskisuomalainen)
Joo. Meillä ei harrasteta mitään virkamieskiekkoA tai pehmoilua. Täähän on miesten peli.GeGe:
Pidettyään ensin jykevän messun omilleen Jortikka otti verbaaliseen käsittelyynsä JYP:n toimitusjohtaja Jukka Seppäsen. Seppänen meni hakemaan Jortikkaa ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen normaalin käytännön mukaisesti, mutta vierasjoukkueen pukukopissa istui jääräpää, joka halunnut lausua medialle sanaakaan.
– Mee v-uun siitä ovelta kyyläämästä, Jortikka toitotti Seppäselle ja jatkoi:
– V-u mä tuun sillon kun mua huvittaa.
Ei huvittanut. Hetkeä myöhemmin Jokereiden valmennusjohdon kommentit lausui vähän hämillisen näköinen kakkosvalmentaja Waltteri Immonen.
(Keskisuomalainen)
Pleijareihin pääsee kahdeksan joukkuetta. Kuusi runkosarjan sijoituksen perusteella suoraan ja kahdesta viimeisestä paikasta karsivat joukkueet, jotka sijoittuivat runkosarjassa sijoille 7-10.GeGe:
Muuten, muistelen että olisin jostain lukenut sellaista että tällä kaudella play-offseihin pääsee 10 joukkuetta, pitääkö tämä paikkansa?. Eli on kyllähän Jyppikin pleijareihin silloin pääsee
Toistaiseksi menee ihan ok sekä IFKlla että sun Kamalahdellas winkKojack:
Saa Kamalahti olla tyytyväinen jos on +/- tilasto even tämän illan jälkeen. IFK:n taaperrus jatkuu.
Nopeahuoli:
Enpä tietenkään nähnyt matsia, jossa Jokerit oli kuulemma aivan statistin osassa. 5-3 TML:lle ovat varmasti Jokeri-fanienkin mieleen... wink Joka tapauksessa luin matsista Turun Sanomista ja sieltäpä jäi mieleen aivan upea juttu noin niin kun itse pelin luonnetta ajatellen:
"SM-liigassa pelaajat ovat tottuneet kääntämään laidalla vastustajalle selän. Kun ensimmäinen isäntien pelaajista sen teki, mojautti Toronto Aki Berg tuntuvan taklauksen. Jäähyä tilanteesta oli turha odottaa, mutta kaikenlaiset tahalliset koukkaamiset ja kampit tuomarit palkitsivat kaksiminuuttisilla."
Matsissahan oli NHL-dumarit ja SM-liigassahan toi ois ollu toisinpäin! SM-liigan pelillinen taso todellakin kärsii heikoista tuomareista. Siellähän voi koukkimallakin voittaa mestaruuden. Valitettavasti ja ikävä kyllä! Muutosta on kai turha odottaa?
Jere kolme tähtee wink .Simo:
tiistaina HPK-matsiin