SM-Liiga 2003-2004

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Voi nostaa ihan hyvin kun nytkin Halli oli täynnä vaikka pisteautommatti oli vastassa wink

Jouluna katos kun mennään kattomaan TML matsia Torontoon, niin ei sielläkään ikinä oo oikeen paikkoja vapaassa myynnissä. Ne vähäsetkin maksaa 150 dollarii keskipaskoille paikoille ja 450 kaukalon viereen. Sama juttu vaan Hallille! :D :D

GeGe

Talvihorrostaja
JYP - Jokerit 5-3 :cool: :cool:
Nyt Hjallis voisi tehdä samanlaisen peli-liikkeen kuin vuonna 1997 Jyp-tappion jälkeen wink wink

<small>[ 26-09-2003, 21:00: Message edited by: GeGe ]</small>

GeGe

Talvihorrostaja
Pidettyään ensin jykevän messun omilleen Jortikka otti verbaaliseen käsittelyynsä JYP:n toimitusjohtaja Jukka Seppäsen. Seppänen meni hakemaan Jortikkaa ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen normaalin käytännön mukaisesti, mutta vierasjoukkueen pukukopissa istui jääräpää, joka halunnut lausua medialle sanaakaan.
– Mee v-uun siitä ovelta kyyläämästä, Jortikka toitotti Seppäselle ja jatkoi:
– V-u mä tuun sillon kun mua huvittaa.
Ei huvittanut. Hetkeä myöhemmin Jokereiden valmennusjohdon kommentit lausui vähän hämillisen näköinen kakkosvalmentaja Waltteri Immonen.

(Keskisuomalainen)
:D :D

<small>[ 27-09-2003, 12:25: Message edited by: GeGe ]</small>

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
GeGe:
Pidettyään ensin jykevän messun omilleen Jortikka otti verbaaliseen käsittelyynsä JYP:n toimitusjohtaja Jukka Seppäsen. Seppänen meni hakemaan Jortikkaa ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen normaalin käytännön mukaisesti, mutta vierasjoukkueen pukukopissa istui jääräpää, joka halunnut lausua medialle sanaakaan.
– Mee v-uun siitä ovelta kyyläämästä, Jortikka toitotti Seppäselle ja jatkoi:
– V-u mä tuun sillon kun mua huvittaa.
Ei huvittanut. Hetkeä myöhemmin Jokereiden valmennusjohdon kommentit lausui vähän hämillisen näköinen kakkosvalmentaja Waltteri Immonen.

(Keskisuomalainen)
:D :D
Joo. Meillä ei harrasteta mitään virkamieskiekkoA tai pehmoilua. Täähän on miesten peli. :D

GeGe

Talvihorrostaja
JYP - Kärpät 5-1 :cool: :cool: Toivottavasti tahti riittä kevääseen asti :D

Muuten, muistelen että olisin jostain lukenut sellaista että tällä kaudella play-offseihin pääsee 10 joukkuetta, pitääkö tämä paikkansa?. Eli on kyllähän Jyppikin pleijareihin silloin pääsee :D

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
GeGe:
Muuten, muistelen että olisin jostain lukenut sellaista että tällä kaudella play-offseihin pääsee 10 joukkuetta, pitääkö tämä paikkansa?. Eli on kyllähän Jyppikin pleijareihin silloin pääsee :D
Pleijareihin pääsee kahdeksan joukkuetta. Kuusi runkosarjan sijoituksen perusteella suoraan ja kahdesta viimeisestä paikasta karsivat joukkueet, jotka sijoittuivat runkosarjassa sijoille 7-10.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
SaiPallakin on siis mahkut päästä mukaan (suoraan :rolleyes: :D ) Tänään aika vakuuttava esitys :cool:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ohhoh, olisi ollut kiva olla katsomassa peliä. Myllyksellä 31 torjuntaa ja Tallasilla 14 ja silti ottelu SaiPalle 4-0 eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Peukut pystyyn alkukauden SM-liigalle! Pelit menevät mukavasti ristiin, viime kauden heittopussi johtaa sarjaa, Jere teki ekan maalinsa wink ja sarja on äärimmmmäisen tasainen.

Loistavaa!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kojack:
Saa Kamalahti olla tyytyväinen jos on +/- tilasto even tämän illan jälkeen. IFK:n taaperrus jatkuu.
Toistaiseksi menee ihan ok sekä IFKlla että sun Kamalahdellas wink

43. Karalahti Jere, HIFK 6 1 1 2 5 -5 0 12

Simo

Well-known member
Jere oli perjantaina haastateltavana persona non grata ohjelmassa ja sanoi tavoitteekseen olla taydessä iskussa joulun tienoilla.

Ite oon pari matsiin tv-pelin lisäks nähny. (tiistaina HPK-matsiin :) ). Vähän hakemist on Jeren peli vielä, mut taito on kyl tallella. Huomaa ettei kaveri oo kaukalossa vähään aikaan ollu. Ara antaa paljon peliaikaa ja peli vaan tuntuu paranevan vaihto vaihdolta.

Laitetaas tähän vielä ote jatkoajan Kärpät-IFK pelin raportista.

"Kolmas erä aloitettiin perinteisellä tavalla, kunnon taklauksilla. Jere Karalahti paiskoi Brad Smythiä pitkin laitoja ja samoin teki Mikko Lehtonen IFK:n vaisulle Martin Spanhelille. "

Jere on kotona wink

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Nopeahuoli:
Enpä tietenkään nähnyt matsia, jossa Jokerit oli kuulemma aivan statistin osassa. 5-3 TML:lle ovat varmasti Jokeri-fanienkin mieleen... wink Joka tapauksessa luin matsista Turun Sanomista ja sieltäpä jäi mieleen aivan upea juttu noin niin kun itse pelin luonnetta ajatellen:

"SM-liigassa pelaajat ovat tottuneet kääntämään laidalla vastustajalle selän. Kun ensimmäinen isäntien pelaajista sen teki, mojautti Toronto Aki Berg tuntuvan taklauksen. Jäähyä tilanteesta oli turha odottaa, mutta kaikenlaiset tahalliset koukkaamiset ja kampit tuomarit palkitsivat kaksiminuuttisilla."

Matsissahan oli NHL-dumarit ja SM-liigassahan toi ois ollu toisinpäin! SM-liigan pelillinen taso todellakin kärsii heikoista tuomareista. Siellähän voi koukkimallakin voittaa mestaruuden. Valitettavasti ja ikävä kyllä! Muutosta on kai turha odottaa?

Simo

Well-known member
Simo:
tiistaina HPK-matsiin :)
Jere kolme tähtee wink .

IFK hallitsi peliä kaikki kolme erää, vaika se tyypillinen tokan erän nukahdus meinaskin tulla. Aran opit taitaa alkaa puree (toivon :rolleyes: ). IFK vei ekaa niinku tahto, vaikkei siihen nähden kovin moneen kunnon paikkaan ite päässy. Kerho oli kaukana siitä normaalista vaarallisesta hirveellä vaudilla päällekäyvästä Kerhosta minkä mä oon tottunu näkee. Surkeeta!

Loppu kaks erää oli aika pelailua IFK:n sitä enimmäkseen hallitessa. Molemmat pelas tarkkaa peliä omassa päässä (Kaks liigan ilopilleriä.. :( ). Kerholla ei ollu ku pari paikkaa koko pelissä, mut ei niitä kunnon paikkoja montaa IFK:llakaan ollu.

IFK oli tehokkaampi. Kerho oli sen verran tehoton, ettei ees tuurilla mun mielestä maalia ois ansainnu. IFK taas sai pari vähän turhanki helposti, vaik hallitsikin pelii. 2-0 IFK:lle ehkä kuvais parhaiten matsia (maalipaikkoja aatellen). 4-0 on kyl oikeutettu, koska IFK vei ja Kerho vikisi koko matsin.

Jere laitto illan kovimman taklauksen, muttei sekään mikään pommi ollu. Aika vaisu peli noin fyysisesti :(. Ei se Ara oo kieltäny ajamasta!! Vai onko? Totellaan niit aja huutoja, niinku ennenki!! :mad: . Mikä hätänä????

Hattua haluisin nostaa Pasi Saariselle #77. Viime vuonna Niclas Hedbergin kanssa peli oli niin luokatonta ettei siihen sanoja löydy. Kaveri sai paskaa niskaa katsomosta aivan sairaasti (niinku Niclaski). Varmasti molemat niitä riittävästi kuulivat. Minäkin kuulin (B3 rivi 4)). Tää jätkä on tällä hetkellä mun mielestä IFK:n paras pakki. Hirvee tsemppi päällä koko ajan. Eikä oo tilanteista pihalla (niinku viime vuonna). Ajeleeki aina kun paikka on. Anna palaa Pasi! (Moni ois menny kotiin itkee ja jääny sinne..) Tänäänkin teki maalin :) Hyvä Pasi!

Nyt sitte vihdoin saatiin joku ihan piste-erolla tonne sarjan kärkeen wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo tekstien ja puheluiden valossa IFKn peli näyttää kulkevan vaan parempaan suuntaan. Moraali on korkealla, kaverit ei lähde nokkapokkaan vaan taklaa rangaistukseksi, heittäydytään jne jne.

Sarjakärki on nyt meidän, ainakin vähän aikaa wink Mahtaa maalla vituttaa! :D

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
IFK on hävinnyt viimeisestä yhdeksästä ottelustaan vain yhden. Ja kuinka ollakaan, juuri sen JYP-pelin olin katsomassa paikan päällä. doubtful :mad:

Muuten menee hyvin, mutta menköön... GO IFK! :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, ja parasta tossa on se, että sekin hävittiin vain koska kundit ei keskittyny pelaamiseen vaan nahisteluun (ei siis hävinny pelillisesti) ja että niitten peli alkaa vasta kohtapuoleen oleen kunnossa...

NAM NAM! :)