Simo:
Simo:
tiistaina HPK-matsiin
Jere kolme tähtee wink .
IFK hallitsi peliä kaikki kolme erää, vaika se tyypillinen tokan erän nukahdus meinaskin tulla. Aran opit taitaa alkaa puree (toivon
). IFK vei ekaa niinku tahto, vaikkei siihen nähden kovin moneen kunnon paikkaan ite päässy. Kerho oli kaukana siitä normaalista vaarallisesta hirveellä vaudilla päällekäyvästä Kerhosta minkä mä oon tottunu näkee. Surkeeta!
Loppu kaks erää oli aika pelailua IFK:n sitä enimmäkseen hallitessa. Molemmat pelas tarkkaa peliä omassa päässä (Kaks liigan ilopilleriä..
). Kerholla ei ollu ku pari paikkaa koko pelissä, mut ei niitä kunnon paikkoja montaa IFK:llakaan ollu.
IFK oli tehokkaampi. Kerho oli sen verran tehoton, ettei ees tuurilla mun mielestä maalia ois ansainnu. IFK taas sai pari vähän turhanki helposti, vaik hallitsikin pelii. 2-0 IFK:lle ehkä kuvais parhaiten matsia (maalipaikkoja aatellen). 4-0 on kyl oikeutettu, koska IFK vei ja Kerho vikisi koko matsin.
Jere laitto illan kovimman taklauksen, muttei sekään mikään pommi ollu. Aika vaisu peli noin fyysisesti
. Ei se Ara oo kieltäny ajamasta!! Vai onko? Totellaan niit aja huutoja, niinku ennenki!!
. Mikä hätänä????
Hattua haluisin nostaa Pasi Saariselle #77. Viime vuonna Niclas Hedbergin kanssa peli oli niin luokatonta ettei siihen sanoja löydy. Kaveri sai paskaa niskaa katsomosta aivan sairaasti (niinku Niclaski). Varmasti molemat niitä riittävästi kuulivat. Minäkin kuulin (B3 rivi 4)). Tää jätkä on tällä hetkellä mun mielestä IFK:n paras pakki. Hirvee tsemppi päällä koko ajan. Eikä oo tilanteista pihalla (niinku viime vuonna). Ajeleeki aina kun paikka on. Anna palaa Pasi! (Moni ois menny kotiin itkee ja jääny sinne..)
Tänäänkin teki maalin
Hyvä Pasi!
Nyt sitte vihdoin saatiin joku ihan piste-erolla tonne sarjan kärkeen wink