312T4
Lehtori
Jalonen on tehnyt OK jälkeä Kärpissä - ainakin tähän asti!
Olen jopa hieman yllättynyt siitä!
Olen jopa hieman yllättynyt siitä!
Montakos tappiota Ilveksellä nyt onkaan kasassa?160581 sanoi:Ei tässä mitään Kriisiä ole jos verrataan kauden 2002-03 konttaukseen. Kriisi on vasta jos tappioita tulee kuusi tai seitsemän peräkkäin.
Edelleenkin kaudesta on jäljellä 42 ottelua, tuollainen tappioputki ei vielä merkitse mitään. Sykora jatkaa työtään kauden loppuun asti. Putki voi katketa koska tahansa, nuori joukkue koki taas samanlaisen tilanteen kuin niin monta kertaa aiemmin. 42 ottelussa on jaossa vielä 126 pistettä. Viime kauden jälkeen poistui Vesa Viitakoski jonka merkitys oli todella iso. Kun vähän tarkemmin katsoo tämän vuodenMutku sanoi:Montakos tappiota Ilveksellä nyt onkaan kasassa?
Myös lehdistö on kovin punaväriä palvova:yuck:Faustus sanoi:Erotuomari yrittää sitten väkisin tarjota hifk:lle pisteitä tästä matsista. :mad_old:
Olen täysin samaa mieltä, vaikka ottelua en nähnytkään .Tulos puhunee puolestaan.Faustus sanoi:Eiköhän nyt viimeistään varmistunut se, että Jokerit on jälleen Stadin kingi! Ottelun voittajasta ei ollut oikeastaan missään vaiheessa epäselvyyttä. HIFK osoitti jälleen tasonsa tai siis , että mitään tasoa ei ole.
Ei haavi tulos, mutta taa nyt on sita tyypillista jokeri-leirin hehkutusta syksyn voittojen tiella (kolmas paikallisottelu kahden viikon sisalla). Tulee lopputalvi, alkaa Jokereilla ilmeet tummua. Tulee play-offsit... Parin ottelun verran, taas kerranFaustus sanoi:Eiköhän nyt viimeistään varmistunut se, että Jokerit on jälleen Stadin kingi! Ottelun voittajasta ei ollut oikeastaan missään vaiheessa epäselvyyttä. HIFK osoitti jälleen tasonsa tai siis, että mitään tasoa ei ole.
Oikeassa olit...kunnon teurastus! :thumbup:Formulanomi sanoi:Tepsi saa tänään kyytiä...:thumbup: