Sam
Muumipappa
Janeckyn muistan aina SaiPan pelaajana:thumbup:
Eikös nämä "pällit" menneet ensin itse haastamaan Nylanderin pahoinpitelystä tai jotain...Matxi sanoi:Sitten pari pälliä nimittelee Nylanderia ja kun tällä kuohahtaa yli ja lyö mailalla pleksiin, josta osuu ilmeisesti 'fania' käteen, niin tämä pälli nostaa SYYTTEEN!
Juu, sitähän mä tuolla tarkoitin. Pällillä noita faneja, en Nylanderia.Mutku sanoi:Eikös nämä "pällit" menneet ensin itse haastamaan Nylanderin pahoinpitelystä tai jotain...
Selvästikin Jokerit on vain treenannut niin kovaa kevättä varten että nyt on pieni notkahdus mutta keväällä joukkue kävelee sitten kaikkien yli... Maalinteko tuntuisi olevan Jokereille tällä hetkellä ongelma kuten viime kauden vaikeina aikoinakin. Bluesia vastaan Jokerit oli tietääkseni pelannut ihan hyvin mutta maaleja ei vain saatu aikaan ja kolmannen erän lopussa Blues pääsi tasoittamaan. Tapparaa vastaan jäätiinkin sitten nollille. Olen kuitenkin varma, että Jokerit on keväällä kovassa iskussa.Mutku sanoi:Eiköhän Jokerit ole vain harjoitellut tauolla itseään playoff-kuntoon...
36min Kärpät - Lukko 3-0patriot sanoi:Lukko sai puolustukseen todellisen vahvistuksen kun Hal Gill 500 NHL-ottelun kokemuksella liittyy joukkoon. Lukon pelit on maaottelutauon jälkeen sujunut kaksijakoisesti. Kaksi voittoa ilman, että Lukon maali heilahti kertaakaan ja sitten kolme tappiota. Eka Jypille sitten Ilvekselle ja lopuksi torstaina TPS:lle rankkarikisan päätteeksi.
Kärpillä on huippupelaajia paljon sairastuvalla ja se voi olla Lukon tilaisuus.