Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Ilvesjahtiin tässä valmistaudutaan.
Ilvesjahtiin tässä valmistaudutaan.
Kysytkö multa ?Kortteen Topi sanoi:Löin työkaverin kanssa kossupullosta vetoa, että tänään Tappara voittaa Jokerit vähintään viiden maalin erolla. Mitä mieltä? Tuleeko kossu käsittämättömän helposti vai olenko käsittämättömän tyhmä?
Kyllä minä sun mielipiteesi tiedän. :mad_old:Formulanomi sanoi:Kysytkö multa ?
Tässä sulle:Formulanomi sanoi:Kysytkö multa ?
Voitto tuli! 2-1!!!!!!!! Olin itse uudessa seisomakatsomossa peliä seuraamassa.Il Tempo Gigante sanoi:Ilvesjahtiin tässä valmistaudutaan.
Jahti oli suht' onnistunut.Il Tempo Gigante sanoi:Ilvesjahtiin tässä valmistaudutaan.
Uskokaa nyt....älkää ampuko ylös! :frown:vmjs sanoi:Ottelusta jäi päällimmäisenä mieleen ekan erän pelleily ja tämä Jokerien maalivahti. Sinne maaliinhan mahtuisi kolme samankokoista äijää, ja silti jäisi tilaa! Käsittämätöntä, äijä sai hyppiä, että ylettyi ottamaan yläkulmista kiekot räpyläänsä, eikä aina siltikään siinä onnistunut! :jaska:
Voitto tuli, Daavid vei Goljattia.Il Tempo Gigante sanoi:Se tuli nyt lähtö paikalliselle SM-liiga areenalle, jossa em. liigan köyhin joukkue toivon mukaan kyykyttää liigan rikkainta joukkuetta.
Juu, KalPa-SaiPa 0-1 :thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:Voitto tuli, Daavid vei Goljattia.
Siinäpä uutinen jääkiekkoareenoilta.HIFK:lle 20 000 euron sakko
Julkaistu 22:41
Jääkiekon SM-liigan maanantaina kokoontunut kurinpitoryhmä ei löytänyt näyttöä siitä, että HIFK:n kanadalaisvalmentaja Doug Shedden olisi käskenyt HIFK:n Patrik Lostedtia tappelemaan TPS:n Andreas Jämtin kanssa lauantain TPS–HIFK-ottelussa.
Lostedtille kurinpitoryhmä langetti kolmen ottelun pelikiellon ja HIFK:lle 20 000 euron sakot koko alkukauden jatkuneesta epäurheilijamaisesta käyttäytymisestä.