Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Ei ylivoima toimi
Vidsi ku noi Jokkerit ja Tepsi matsit on aina tollasia Ei meinaa tulla pisteita... :nope:
Vidsi ku noi Jokkerit ja Tepsi matsit on aina tollasia Ei meinaa tulla pisteita... :nope:
Ootetaan neljästä kuuteen viikkoa, jookojookojooko?Nopeahuoli sanoi:Vedetaanko finaalit jo nyt, ni paastaan viettaan kesaa aiemmin?? :doubtful:
Joko viime vuoden varmamestaruuskrapula on hellittänyt?Nopeahuoli sanoi:Vedetaanko finaalit jo nyt, ni paastaan viettaan kesaa aiemmin?? :doubtful:
Aika paha....VJR sanoi:Joko viime vuoden varmamestaruuskrapula on hellittänyt?
Kysyt vaaralta ihmiselta tuota nyt... :nope:VJR sanoi:Joko viime vuoden varmamestaruuskrapula on hellittänyt?
Tämä oli valitettavasti arvattavissa :nope: :jaska: Kun eräs työkaveri totesi mulle että pisteputki jatkuu, niin totesin vain, ettei parane vielä henkseleitä paukuttaa. Olin turhan oikeassa Jokereita vastaan tilanne onkin onneksi täysin toinen: siinä on SaiPalle pisteautomaattiMoe Szyslak sanoi:Pelikaanit katkaisi tappioputken Saimalan Pallolan kustannuksella.
Sam nyyhkii... :ahem:
Olin tiistaina Oulussa ja siellä kaikki oli sitä mieltä että Kärpät voittaa Tepsin ainakin 5 maalilla.Sam sanoi:Tämä oli valitettavasti arvattavissa :nope: :jaska: Kun eräs työkaveri totesi mulle että pisteputki jatkuu, niin totesin vain, ettei parane vielä henkseleitä paukuttaa. Olin turhan oikeassa Jokereita vastaan tilanne onkin onneksi täysin toinen: siinä on SaiPalle pisteautomaatti
Nii, ja niillä on ÄIJÄ vamentajana.Nopeahuoli sanoi:On ne vaan aijia tuolla Tappara-nimisessa ryppaassa. Vikassa erassa kaansivat paikallispelin ja 3 pinnaa kotiin.
Juurikin oli Aamulehdessä Rautakorven haastattelu, jossa kovin kumosi valmentajan painoarvoa. Pelaajat ne ratkaisut tekee eikä valmentajalla ole mitään joystickiä.Il Tempo Gigante sanoi:Nii, ja niillä on ÄIJÄ vamentajana.
No ei halunnut ottaa liikaa vastuuta menestyksestä tai mahdollisista tappioista. Kyllähän valmentajalla on juurikin joystick. Se päättää missä roolissa kukin pelaa ja ratkaisee ketjukokoonpanot. Ne on ratkaisevia päätöksiä pelin kannalta.Mutku sanoi:Juurikin oli Aamulehdessä Rautakorven haastattelu, jossa kovin kumosi valmentajan painoarvoa. Pelaajat ne ratkaisut tekee eikä valmentajalla ole mitään joystickiä.
Ja se että Ilvestä vastaan kääntää matsin kolmannessa erässä ei ole kovin kummoinen meriitti... (tällä kaudella).
Joo! Ei olis uskonut Ässä pelin jälkeen. Tosin nyt Tps löi 2-4 lukemat, vajaa 50 minuuttia pelattu. EDIT: Saman tien 2-5! :thumbup: Steiner on lunastamassa lupaukset! Mahtavatko pitää kaverin?Il Tempo Gigante sanoi:Kovasti kummaa kuuluu Turkuhallista. Ainakin toistaiseksi...
Il Tempo Gigante sanoi:Kovasti kummaa kuuluu Turkuhallista. Ainakin toistaiseksi...