Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Nii-i. Ja kaikkien muiden joukkueiden kannattaja kepulaisia....ainakin Lukkolaisten.jps sanoi:joo HIFK'in kannattajat on kaikki kommareita.
Nii-i. Ja kaikkien muiden joukkueiden kannattaja kepulaisia....ainakin Lukkolaisten.jps sanoi:joo HIFK'in kannattajat on kaikki kommareita.
312T4 sanoi:Eikö HIFK ole työläisten ja Jokerit porvarien joukkue
Ei ihan tonnia mutta:Nopeahuoli sanoi:Onks kukaan pannu esmes tonnia vetoon kiinni??
HPK - KalPa 1,15 6,30 9,20
Heh heh, paina paina Jokerit!VJR sanoi:Ässät - Jokerit 2-0 4 min
Mä ehken ostan 32 tuumasen taulutv:n ja Digi-boxin kera anal+ kanavien huomenna :eek!: :thumbup:Formulanomi sanoi:Linnut-HIFK tulee näköjään canal+:lta. Muistin vasta nyt, että on peli-ilta mutta eihän Jokeritkaan sitä näköjään muistanut...
0-1 on tilanne...
patriot sanoi:Patriot Vs. Formulanomi taistelun voitti PATRIOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTTT! :thumbup:
Miksei olisi kannattanut? Jo keväällä saattoi ennakoida, että Immosen olisi kannattanut aloittaa päävalmentajan ura esim. Mestiksestä tai junnuista. Mies itsekin myönsi, ettei hänellä ollut mitään auktoriteettia. Eikä pelisysteemiä.Black Leopard sanoi:Mitenkään jälkiviisastelematta voisi kysyä: Kannattikohan sittenkään laittaa W.Immosta sivuun?
Immosen lyhyellä kaudella sentään oli jo jotain merkkejä paremmasta.Faustus sanoi:Miksei olisi kannattanut? Jo keväällä saattoi ennakoida, että Immosen olisi kannattanut aloittaa päävalmentajan ura esim. Mestiksestä tai junnuista. Mies itsekin myönsi, ettei hänellä ollut mitään auktoriteettia. Eikä pelisysteemiä.
Jortikka sai tuohon touhuun aika paljonkin järkeä, mutta nyt kun Harkimo ja Virmanen saavat taas häärätä vapaasti, tulos on mitä on.
Ai oli vai? Ei mun mielestä.Black Leopard sanoi:Immosen lyhyellä kaudella sentään oli jo jotain merkkejä paremmasta.
No olipa hyvinkin.Ei tuota lokakuun sarjaa: 10 ottelua/5 voittoa/2 rl häviötä voi täytenä fiaskona pitää.Faustus sanoi:Ai oli vai? Ei mun mielestä.
Annas se kivääri, tähän pariin minullakin on asiaa...Nopeahuoli sanoi:Katellaans putriot huomenna, etta miten kay
Jos saldo jatkuu samanmoisena niin pakko! Lienee ratkaisevaa miten joulutauolta lähtee peli kulkemaan. Ei kai tuossa ole paljon ollut aikaa taktiikoita muuttaa.Black Leopard sanoi:Ja jos ei tee? vaihdetaanko vielä yksi uusi ukko ruoriin