Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Naama kii.... :frown:Matxi sanoi:Hehe.. Jokerit...
Pelit voi alkaa. Anaalipluskanavat viritelty ja silleen.
Mestaruus palaa Stadin kingeille (=oikeille...!).... :thumbup:
Naama kii.... :frown:Matxi sanoi:Hehe.. Jokerit...
Ei käy kyllä kateeksi. Vaan eipä se ollut kaukana täyskatastrofi Kärpilläkään maalivahtiosastolla.Matxi sanoi:Hehe.. Jokerit...
Totta. :/Bobakki sanoi:Ei käy kyllä kateeksi. Vaan eipä se ollut kaukana täyskatastrofi Kärpilläkään maalivahtiosastolla.
Mulla on jo...hyvin pelittää.Ylen Sankia Priha sanoi:Soitinpa sitten Soneran asiakaspalveluun ja sanoin notta canalplussa kytke..
Eihän sitä nyt talvea selviä hengissä ja täysissä järjen voimissa ilman SM-Liigaa.
Kumman puolesta jännität naama...?Formulanomi sanoi:Mulla on jo...hyvin pelittää.
Palataan asiaan....BLUES - KRÄPÄT alkaa....
Naamariiin ? Nooh....toistaiseksi olen puolueeton.Sam sanoi:Kumman puolesta jännität naama...?
Juu.. lopetin puhelun, etsin kaukon ja viritin poksin canalin taajuudelle ja johan sieltä ohjelmaa pukkasi.Formulanomi sanoi:Mulla on jo...hyvin pelittää.
Mitäs mieltä Hifkin tilanteesta?Nopeahuoli sanoi:Taasko se alko? :nope:
Nooh, kohta alkaa anarikin, notta nakee taas kunnon hokii :thumbup:
Sanoisin, että nuori ja nälkäinen joukkue. Mestaruudesta tuskin pelaa. Se on Tapparan ja Kärppien välinen taisto.Nopeahuoli sanoi:Enpa oo juuri seuraillu. Kaverit kerto, etta kaikki laks ja kanukki tuli valmentamaan. Ja yks kaveri St John's:sta sano, etta taa kaveri on ihan pateva. Noh, ei oo kai paineita menestymisesta. Toisaalta tasapeli Jaffalassa on aina hyva tulos. Eli ei ihan paska alotus.
Mitaan en joukkueesta kuitenkaan tieda :nope: