SM Liiga 2006-2007

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Yllätys, yllätys. Vaihteeksi "viimeinen varoitus".

Jääkiekkoseura Helsingin IFK antaa Jere Karalahden jatkaa seurassa. Kyseessä on kuitenkin viimeinen varoitus, sillä seuraava rikkomus seuraa kohtaan merkitsisi Karalahdelle automaattisesti lähtöpasseja.

HIFK:n hallitus käsitteli Karalahden tapausta perusteellisesti maanantaina. Karalahti jäi pois ilman erityisempää syytä HIFK:n Ruotsin pelimatkalta reilu viikko sitten.

Viime perjantaina seura ilmoitti, ettei puolustaja harjoittele toistaiseksi liigajoukkueen mukana.

HIFK:n tiistaisen tiedotteen mukaan "Karalahti palaa pelaavaan kokoonpanoon kun tietyt valmentajien asettamat kriteerit täyttyvät".

HS 29/08/06
Sinällään mulle on ihan se ja sama, mitä itse Karalahdelle tapahtuu, mutta perhettä käy kyllä sääliksi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
VR sanoi:
Yllätys, yllätys. Vaihteeksi "viimeinen varoitus".

Sinällään mulle on ihan se ja sama, mitä itse Karalahdelle tapahtuu, mutta perhettä käy kyllä sääliksi.
Kieltämäti mua nauratti tuo etukäteen arvattavissa oleva päätös :D :nope:

öö ruz

Speed for ever
Sam sanoi:
Kieltämäti mua nauratti tuo etukäteen arvattavissa oleva päätös :D :nope:

Arvataan nyt vielä sekin etukäteen että Jer ei tule pysymään ruodussa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Tästä Karalahden tapauksesta tulee mieleen eräs toinen SM-liigaseura, joka noin vuosi sitten purki yllättäen erään keskushyökkääjän sopimuksen. Syy oli mitä ilmeisemmin se, että em. pelaaja oli harjoituksissa tuoksahdellut vanhalle viinalle ja ollut muutaman kerran jopa huonovointinen.

Mainittakoon, notta kyseinen keskushyökkääjä pelasi kaikki joukkueensa menneen kauden 56 ottelua hyvällä asenteella. Edelleen mainittakoon, että hän oli joukkueensa sisäisen pistepörssin 3., syöttöpörssin 1. ja plus/miinus-tilaston 5.

Mutta hän ei ollutkaan ikoni, eikä seurajohto katsonut tekemisiään läpi sormien (kannattajien painostuksesta ?), niinkuin tehdään tietyssä toisessa SM-liigaseurassa.

En ota kantaa, oliko em. pelaajasopimuksen purku hyvä-, vaiko huono asia, kunhan toin julki erilaiset toimintatavat eri liigaseuroissa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Mutta hän ei ollutkaan ikoni, eikä seurajohto katsonut tekemisiään läpi sormien (kannattajien painostuksesta ?), niinkuin tehdään tietyssä toisessa SM-liigaseurassa.
Olen välillä ihmetellyt tietyn seuran sekä useiden sen kannattajien (huom. ei yleisetä!) arvomaailmaa :eek:
Toisaalta erilaisuus on myös rikkautta...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Olen välillä ihmetellyt tietyn seuran sekä useiden sen kannattajien (huom. ei yleisetä!) arvomaailmaa :eek:
Toisaalta erilaisuus on myös rikkautta...
Yleis Setä ? :confused:

Joo - ihan järjettömiä yleistyksiä. Ei todellakaan mitään järkeä. :thumbdown

Karalahden osalta tuota käyttäytymistä on katsottu turhan pitkään läpi sormien. Ja se tuntuu vielä jatkuvatn.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Lähden tästä Äijänsuolle katsastamaan miltä näyttää paikallisen kiekkoseuran ensikaudeksi koostettu miehistö. Blues - Pardubice pelistä näkee puolet ja Lukko - Ässät kokonaan klo 20.00 alkaen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Eipä näytä nyt KalPan ja mun kalenteri sopivan mitenkään yhteen.:confused:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ipalle kauden ekat sekä jäähyissä että maaleissa:

0.08 Ilves Teemu Jääskeläinen Koukkaaminen 2min
0.40 Vesa Viitakoski 1-0 (Pasi Petriläinen) AV

:eek:

edit: 'kaudet'.. 'kauden'.. what's the difference, relax man..

Viimeksi muokattu: