No eiks se oo kaikkien joukkueiden kotihallissa sama meininki? Ainakin mitä oon Jokereiden ja HIFKin kotipelejä joskus käynyt katsomassa, niin ihan samanlaista lapsellista käyttäytymistä fani-yleisöltä sielläkin.. Ns. normaalit ihmiset on ihan kunnolla, mutta sitten on yhdessä päädyssä se helvetillinen fanilauma, joka käyttäytyy varsin apinamaisesti.Naurettava tämä Kuopiolaisyleisö. Hirveitä vihellyskonsertteja päivän selvien paitsioiden jälkeen ja sama homma kun vastustaja taklaa. KalPa jakaa pommeja --> Yleisö hurraa, HPK jakaa samanlaisia pommeja --> Helvetinmoinen vihellyskonsertti.
Kun KalPa-pelaaja taklaa, niin se on 2+10 min, koska tytöt jää jäälle makaamaan. Kun Tuulola vetää poikittaisella niskaan, niin ei tule mitään, koska Kapanen nousee ylös, eikä ole tyttö.Naurettava tämä Kuopiolaisyleisö. Hirveitä vihellyskonsertteja päivän selvien paitsioiden jälkeen ja sama homma kun vastustaja taklaa. KalPa jakaa pommeja --> Yleisö hurraa, HPK jakaa samanlaisia pommeja --> Helvetinmoinen vihellyskonsertti.
:doubtful:TPSi tepsii! :thumbup:
Tätä mä en vaan ymmärrä. Että jokerifani lyö rummulla tahtia ja tanssahtelee kun turkulaiset ovat menossa loppuotteluun. Ennemmin olisin povannut Virmaselle fuduja kuin tätäJälleen lähtee laulu soimaan, kansa syöksyy karkeloimaan tahdissa tepsi-musiikin, tiditidiiiiiiiiiiidiiiidii - daaaaaa daaaaaaa daaaaa da daaa daa, hiet ärdeen kasvoille täytyy saada, pojat antaa mennä siitä vain jyppi-päätyyn jeee jeeee jeeee
2-0 tilanne ensimmäisen erän jälkeen. Ei muuta kuin hunajaa ja lisää vettä kotijoukkue myllyyn.
Itse kun olin TPS-Jokerit -dominoinnin aikaan vaahtosammuttimen mitoissa, niin ei syntynyt mitään vihasuhdetta Tepsiin.Tätä mä en vaan ymmärrä. Että jokerifani lyö rummulla tahtia ja tanssahtelee kun turkulaiset ovat menossa loppuotteluun. Ennemmin olisin povannut Virmaselle fuduja kuin tätä