Eikös nyt kuitenkin naisen kanssa mennyt naimisiin. Oletko sinäkin homo kun olet naimisissa naisen kanssa?KalVan håmå-Mashur/Andersson on ainakin tämän illan pelikiellossa Janne Keräsen polven tuhoamisesta. Huomenna tullee lopullinen tuomio hurrille.
Keränen on näillä näkymin n. 2kk pois kaukalosta.
Jep, menee aika korkealla varausnumerolla NHL:ään jos jatkaa samaan malliin.Pitäkää silmällä Ässien Joel Armiaa. 17 vuotta ja kova pelimies vielä.
Kaikilla on vapaus seurata just mitä itse haluaa.Semmosen tulin vaan ilmottaan, että niin huonosti ei suomalaisella jalkapallolla voi mennä että alkasin jääkiekkkoa seuraamaan. Ei muuta!
Urhosta tulee. Katson. En ole teidän hallissa vielä koskaan käynyt. Pitäisiköhän?Lauantain Ässät-Lukko peliin myyty tiistaina 5300 ennakkoon. Vissiin Urhon tv-pelikin. Melkoinen ottelu tulossa.
Ai ne pöllöt tössi taas..Semmosen tulin vaan ilmottaan, että niin huonosti ei suomalaisella jalkapallolla voi mennä että alkasin jääkiekkkoa seuraamaan. Ei muuta!
Niin, voihan sitä keskittyä homottelemaan ja olemaan muutenkin yläastelaisen tasolla.Kaikilla on vapaus seurata just mitä itse haluaa.
Ollaan siitä kiitollisia, eikä halveksita toisten mieltymyksiä. Rivien välissäkään.
Samaa mieltä olen kanssasi kenttäkoostumuksesta, Hamiltonille ykköskentän paikka IFK:ssä on juuri se oikea paikka ja toivottavasti HIFK osaa oikeille paikalle miehen laittaa, vois olkaa pikkuhiljaa noita HIFK:in otteluita katsomaan kun tuloksien perustella ihan hyvää kautta pelannut jne.Mihin heitetään Hamilton?
Oma ehdotus:
Peltonen - Granlund - Hamilton
Ahtola - Ramstedt - Haataja
Petrell - Wirtanen - Kuhta
Wärn - Töykkälä - Liivik/Nyholm/Järvinen/Piiparinen/Tallberg/Pöysti
Liian vähän sai Mashur kieltoa.Hyvä vaan, että polvitaklauksista jaetut pelikiellot pitenevät. Enemmänkin olisi voinut antaa.
Säälittävintä on, että jotkut oikeasti yrittävät puolustella ja vähätellä tekoaLiian vähän sai Mashur kieltoa.
Keräseltä oli puoli kautta pilalla yhden hurrin turhautumisen takia.
Moiset koiruudet eivät kuulu jääkiekkoon. Olisi vaikka hankkiutunut pieneen tappelukseen lukkolaisen kanssa, kun kerran tuleva tappio vitutti. Kaikki olisivat päässeet helpommalla. Sekä rotta-Aadam, että vastapuoli.