Sokerihumala

Örfil

Guest
Intissä juoksin 3000 coopperissa.

Kumppareissa.
Mutta jotkut juoksee saman vielä karvahattu päässä ja paljain käsin, talvella ja ilman yhtään tupakkataukoa koko matkalla - revi siitä :ahem: Kyllä aironmänit tulee Suomesta!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vedin saman nasse päässä kantaen joukkuetelttaa..Vaihdoin matkan varrella telat yhteen leopardiin
Muuten sama, mutta mulla se joukkueteltta oli auki, sisällä paloi kamina ja kaiken lisäksi siellä nukkui 15 alokasta, joista kaksi runkkasi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen tehnyt sellaista empiiristä tutkimusta aina turengissa käydessäin, että siskon muksuille kun antaa kunnon setit sokeria ni ne runttaa apinan raivolla taloa ympäri ja huutaa kun mieltä vailla aina siihen pisteeseen saakka et virta loppuu tai jotain sattuu.

Tai joo, ei oo kyllä vielä koskaan virta loppunu.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ruokosokerilla saavutettu sokerihumala on monikulttuurisuutta. Suomalainen sokerijuurikas kunniaan!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Tääkin menee varmaan lukkoon tämän postauksen jälkeen, mutta minun aikanani armeijassa ei ollut jaottelua Cooperin testin perusteella marsseille hitaisiin ja nopeisiin. 2750 metriä piti vähintään juosta jotta pääsee SPOL-kurssista läpi. Kerran odoteltiin maalissa viidenkymmenen kilometrin kävelyn jälkeen pippeliä nysväten useita tunteja hitaimpien maaliinpääsyä. Jalkamarssin jälkeen piti olla vielä polkupyörämarssi, mutta hitaimpien takia aikataulu ei antanut siihen enää myöten, vaan se jäi välistä lain.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
K-On! -animea katsellessa saattaa saada sokerihumalan. Itse en sitä saanut, mutta mahdollisuus on olemassa.