Jos modet sekoilis niin postausaika olis sama.Modet sekoilee? Mites tästä otsikosta tuli nyt tuplat? Tosin vain kerran pollilla. :doubtful:
Heh, Mosse.Kyllä se on M***e joka täällä sekoilee nyt.
Ei ole tullut käytyä.Onko tullut koskaan käytyä solariumissa ns. nahkaa kärtsäämässä?
:eek!::eek!::eek!:Modet sekoilee? Mites tästä otsikosta tuli nyt tuplat? Tosin vain kerran pollilla. :doubtful:
Sekoilit kuulemma ihan itte:eek!::eek!::eek!:
Joku modejen pila?:doubtful:
Ok, mutta miten?:doubtful:Sekoilit kuulemma ihan itte![]()
No siten, että jostain syystä (ehkä erehdyksessä) palasit selaimellasi taaksepäin siihen hetkeen, kun perustit tuon otsikon ja pläjäytit uudestaan enetteriä. En mä muuta tapaa keksi, paitsi tietysti jos tarkoituksella perustit, mutta sen nyt varmaankin olisit huomannutOk, mutta miten?:doubtful:
Siis SamiSungilla, kun lopettaa selailun, niin kelataanhan siitä itsensä ulos, mutta pitäis mennä etiäpäinkin, että postais uuden toikin.:doubtful:No siten, että jostain syystä (ehkä erehdyksessä) palasit selaimellasi taaksepäin siihen hetkeen, kun perustit tuon otsikon ja pläjäytit uudestaan enetteriä. En mä muuta tapaa keksi, paitsi tietysti jos tarkoituksella perustit, mutta sen nyt varmaankin olisit huomannut![]()
Pitäisköhän perustaa komitea pohtimaan tätä?Siis SamiSungilla, kun lopettaa selailun, niin kelataanhan siitä itsensä ulos, mutta pitäis mennä etiäpäinkin, että postais uuden toikin.:doubtful:
Minusta solariumin vastustajat ovat saaneet kohtuuttomasti palstatilaa :frank:Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.
Purppi pitää vehkeen housussa vaan.Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.
Samaa mieltä. Solariumin vastustajat on peloteltuja häviäviä kalpeita luusereita :thumbup:Kommareita olette kaikki solariumin vastustajat, ja tyttöjä.
Tässä olis nyt mulla ja nats... noilla moporaattoreilla lukitusmahdollisuus.Vetoan kaikkiin osapuoliin tilanteen ratkaisemiseksi.