sammyosammy
Senior Citizen
Ei mitään mahdollisuutta mitskuille. Jos pöljä päivä niin saattaa tavoittaa mutta paukut menevät siihen. Mutta hei, kaksi hienoa pertsan osuutta kuitenkin :ahem:
Äläs nyt. Ihmeellistä horinaa.Jos Matilla on pöljä päivä niin snadi mahdollisuus pronssille. Venäjälle näyttäis menevän voitto, koska Legkov veti aivan järjetöntä vauhtia.
Taitaa Iivolla olla takki jo aika tyhjä. Itsekin valitteli, että ei ollut ihan palautunut vielä 15 km kisasta. Ei ole Iivolla ihan pohjat 'maksimikunnossa' koska oli sitä taukoa alkukaudesta.Jauhojärvi-Niskanen sitten mitaleille pariviestissä.![]()
Ollaan ilmeisesti katsottu eri haastattelua, kun mun mielestä se sanoi osuutensa jälkeen haastattelussa, että ihan hyvin tähän viestiin palautui, niin mikä jottei parisprinttiinkin. 1 päivä pidempi aika palautua.Taitaa Iivolla olla takki jo aika tyhjä. Itsekin valitteli, että ei ollut ihan palautunut vielä 15 km kisasta. Ei ole Iivolla ihan pohjat 'maksimikunnossa' koska oli sitä taukoa alkukaudesta.
Kanada saattaa olla kova, kun Harvey ja Kershaw huilasivat viestin. Samoin Venäjä, riippumatta ketä sen hiihtää. Colognakin huilasi viestin. Onko Ruotsilla Halvarsson ja kuka? Petterson, Jönson?
Kultaa, kiitos.Jauhojärvi-Niskanen sitten mitaleille pariviestissä.![]()
'Mun' haastattelussa sanoi, että LUULI että on palautunut, mutta olikin lihas vähän tyhjä. Tasamaalla oli tiukilla, mutta ylämäissä oli helpompaa.Ollaan ilmeisesti katsottu eri haastattelua, kun mun mielestä se sanoi osuutensa jälkeen haastattelussa, että ihan hyvin tähän viestiin palautui, niin mikä jottei parisprinttiinkin. 1 päivä pidempi aika palautua.
Näin nyt tuonkin haastattelun.. Tosiaan hiihdon aikana haastateltiin ja haastattelija kysyi jaksaako painaa parisprintinkin, jos valinta siihen osuu, ja sanoo ettei mitään ongelmia, 1 päivä pidempi palautumisaika ja nytkin oli mennyt suht hyvin. Eli enpä minäkään näe tuossa mitään ongelmaa.'Mun' haastattelussa sanoi, että LUULI että on palautunut, mutta olikin lihas vähän tyhjä. Tasamaalla oli tiukilla, mutta ylämäissä oli helpompaa.
Mitäs sillä on väliä? Kannattaa panostaa yksilölajeihin ja mielummin johonkin tällaiseen ei niin suosittuu lajiin, eikä tuhlata lahjakkuuksia jääkiekon tapaisiin suosittuihin joukkuelajeihin. Jääkiekosta voi tulla vain yksi mitali, johon tarvitaan jotain 20 lahjakkuutta, kun pikaluistelussa, joku 1 lahjakkuus voi tuoda muutaman mitalin.Sitten voi kysyä onko asiallista, että tällainen laji on enää olympialaji, kun kyse on lähestulkoon kansallisen tason kilpailusta? 66% mitaleista menneet yhteen maahan.