Kyllä se Kimikin kuvissa näkyy. Ei ihan terve punotus naamalla :nope:
http://www.f1-club.be/recentefoto/foto.php?id=2958
http://www.f1-club.be/recentefoto/foto.php?id=2958
Esimerkiksi tällaisia.E. Tuhero sanoi:Myös Relluissa ja Bemareissa varsin pienen downforcen siivet. (Mitähän bemari tuo Monzaan jos tuolla meinataan spassa ajaa :dunno: )
http://www.f1fotos.be/recentefoto/spa/spawoe-B%20(50).jpg
http://www.f1fotos.be/recentefoto/spa/spawoe-B%20(40).jpg
Sammunu? Kimi, herää, sun vuoro ajaa...Tä...ei kiinnoshta...shiellä sataa.dillinger sanoi:Kyllä se Kimikin kuvissa näkyy. Ei ihan terve punotus naamalla :nope:
http://www.f1-club.be/recentefoto/foto.php?id=2958
Miten niin, onhan ne siina, mutta muotoilu on hieman toinen?Leeds sanoi:http://www.f1fotos.be/recentefoto/sp...e-A (79).jpg
Näyttää Ferrarista puuttuvan myös edessä olleet veen muotoiset lisäsiivet...
Ompas hieno kuvaLeeds sanoi:http://www.f1fotos.be/recentefoto/sp...e-A (79).jpg
Näyttää Ferrarista puuttuvan myös edessä olleet veen muotoiset lisäsiivet...
Olisiko mahdollista, että sinulle on käynyt "keskipakoputki-ilmiö"?Reef sanoi:Miten niin, onhan ne siina, mutta muotoilu on hieman toinen?
Mtah???Thunder sanoi:Olisiko mahdollista, että sinulle on käynyt "keskipakoputki-ilmiö"?
No kun Kimi ajeli vielä McLadalla, niin silloin uudesta autosta saatiin kuvat, niin siinä jotkut hämmästelivät, että onko siinä joku keskipakoputki? Mutta sitten saatiin tarkempi kuva suoraan takaa, niin onhan siinä tavalliset pakoputken suuttimet molemmilla puolilla, sivukulmalla se näytti kuin olisi ollut 'oikeasti' keskipakoputki käytössä!Reef sanoi:Mtah???
Käsittämätöntä, että tuollaista ovat menneet tekemään. Kullan mukaan "ilmeisesti sitä rukataan ennen syyskuun kisaa".IceManFani sanoi:Tässä ois vielä yks kuva Span varikolle sisääntulo tiestä:
Jos tuolta tulee kaks kuskii suht peräkkkäin varikolla, ja toinen jarruttaa tuohon mutkaan, saattaa toinen joutua tekemään äkkijarrutuksen, tahi ei kerkeä reagoimaan, niin siittä vaan, viuh, lentoon ja tuon muurin yli... Aika paha paikka kyllä. :nope: :nope:
Jos Blanchimont ja Eau Rouge ajetaan nykykumeilla ja -koneilla jalka lattiassa niin radassa on kaksi Hyvin Pitkäää täyskaasun osuutta. Mainitsemassasi Monzassakin pisin suora on "vain" kilometrin.E. Tuhero sanoi:Myös Relluissa ja Bemareissa varsin pienen downforcen siivet. (Mitähän bemari tuo Monzaan jos tuolla meinataan spassa ajaa :dunno: )
http://www.f1fotos.be/recentefoto/spa/spawoe-B%20(50).jpg
http://www.f1fotos.be/recentefoto/spa/spawoe-B%20(40).jpg
Kuinkas pitkä Indianapoliksen ovaali ja vanhan Hocken suorat olivat?petrolhead sanoi:Jos Blanchimont ja Eau Rouge ajetaan nykykumeilla ja -koneilla jalka lattiassa niin radassa on kaksi Hyvin Pitkäää täyskaasun osuutta. Mainitsemassasi Monzassakin pisin suora on "vain" kilometrin.