Originally posted by O. Haapalainen:
<STRONG>Tervehdys
Yleensä tapanani ei ole ollut arvostella muita julkisuudessa, mutta laitan tähän kuitenkin muutaman sanan.
Mad-Mike, olisi kiva tietää mikä on saanut sinut katkeroitumaan noin vahvasti kaikkea sitä kohtaan, mitä LMS, VW tai minä teemme. Sanojesi mukaan kaikki mitä teemme on joko teknisesti sääntöjen vastaista (käsittääkseni et ole ikinä nähnyt autoamme tarkemmin), törkeätä ajamisen suhteen tai muuten vain väärin. Olisiko kuitenkaan mahdollista että olemme menestyksemme ansainneet kovalla työllä ja osaamisella.
Olisi myös kiva tietää mitä ovat nämä sinun isot sponsorit ja maailmanluokan projektit, joista muistat aina välillä mainita.
Ehkä kannattaisi keskittyä omiin tekemisiin eikä jatkuvasti mustamaalata muiden tekemisiä, joista sinulla ei kuitenkaan ole mitään omakohtaista kokemusta tai tietoa.
Kuten Arto asian ilmaisi, ei tuollaisella ruikuttamisella viedä yhtään asiaa eteenpäin. Ei Suomalaisen rata-autoilun eikä myöskään omiasi.
Terveisin
Olli</STRONG>
Viimeinen pisara oli tötöilysi Affeniston ekassa kisassa omalla kohdallasi...
Tahallinen kosto ja päälleajo.
Jos itselläni olis ollut jotain hampaankolossa taikka järki sumenee kuten sinulla kävi olisin vetänyt turpaan enkä käyttänyt autoa ja moottorirataa kättä pidempänä mutta ymmärrän että sinä et siihen kykene.
Mitä taasen buri keksii niin kyllä käänteinen lähtöjärjestys oli kyllä sen sortin älynväläys että HUH HUH...ehkä tämä on vaan nykyaikainen käsitys ja toivottavasti ohimenevä ilmiö eurooppalaisesta rata-autoilusta.
Vaikka se toi kansalle huvia niin te kuskit olitte mielestäni kuin koira joka luulee koripalloa nartuksi jotka sitä puolsitte.
Kaikenlisäksi tietenkin sinä myöntelet kaikkea mitä buri sanoo kuin sätkynukke että
tämä on hyvä idea...kuitenkin esim eräänä testipäivänä itse kahdenkesken totesit minulle Itse että; "ei kiinnostaa V.....kaan volkkarilla kilvanajo pätkääkään." (Sanamukainen sitaatti)
Aika kaksinaamaista touhua sanon minä nettiminäsi ja todellisuuden välillä.
VW ei todellakaan ole autotehtaana tehnyt mitään.Tämä soppa on burin ja sinun aikaansaannosta (uskon kuitenkin että sinulla on minimaalinen osuus auton rakenteluun) ja en ihmettele vaikka S2K olisi tämän fuulauksen ansiosta huippunsa saavuttanut.
Te huijaatte mutta ette ole ainoita.
Asia loppuun käsitelty.
-Sääli vaan että ette ole virallisesti kaikki huijarit muutkin jääneet kiinni.
Ja syykin siihen on että teamit on pätevämpiä kuin katsastusmiehet jotka nopealla tempolla autot joutuu tarkastamaan.
Se mitä sinä käsität olenko nähnyt auton läheltä on vaan sinun näkemyksesi...alastarolla olin viereisessä teltassa ja siellä viimeistään tuli autosi syynättyä kunnolla kun jätitte sen yksin.....
Mitä tarkoitin isoilla sponsoreillani niin niissä oli sitaatti, oletan että ymmärrät sen merkityksen?
Ne ovat minulle isoja mutta tulevat omasta perhepiiristä.
Ei tarvita muuta apua eikä huolita vain siten olen itseni herra ilman tallipäälikköjä..ja TEEN mitä lystään.
Minä en ruikuta vaan sanon suoraan asiat mitä minulle on tietoon tullut ja olen havainnut.
Ystäviä me emme kerää kumpikaan mutta en minä niitä haluakkaan lisää.
Mitä tulee Rata-autoilun edistämiseen niin sinunkaltaisten ratakäytös on se joka eniten lajia rikkoo sekä burin kaltaiset filunkit.
Itselläni suurin intressit kuitenkin on nopeammat autot vaikka niitä vain muutama tänään alastarolla olikin.
Mutta oli kuitenkin ja se mitä tulee olemaan jatkossa on niistä kiinni kenellä autoja on ja niitä uusia rakentavat SS:ään.
Aika näyttää onko SS elinvoimainen.
Kuskeista se on kiinni Ei niinkään AKK:sta.
Niin ja ihan sinullekkin tiedoksi suomen kovin rataluokka on muuten Pro Stock ihan Euroopan kovinta kärkeä ollut jo 10 vuotta.
Se ei tule ikinä olemaan Sport2000 tai sen vastineet vaikka jotkut tahot niin haluaa.
Super Saloon autojen kaltaiset ennemminkin...sääli vaan että autoja ei näy siksi luokkakin on lokaa niskaan saanut.
Mutta älä enää paasaa S2K luokan erinomaisuudesta...yksi kausi siellä vaihtamassa jarrupaloja renkaita ja tulppia suuriman osan aikaa..mitä nyt laatikoita ja peltiä oiottiin pisti haukotuttamaan..N+ vessoja yhtä kaikki..
Ja katsojana tuota samaa vuodesta toiseen ei kauaa jaksa varsinkaan jos ei ole niin kiinnostunut kuin minä Autoruheilusta mutta silti kiinnostaa sponsorinti jollain näkyvällä meedialla....
TPS saa taas yhden S2K auton kauden verran rahaa perheeltämme.