Originally posted by Mauri:
<STRONG>Mad-Miken kommentit laillisuuksista ja muutenkin ovat naurettavia. Oletko muistanut mainita, että Immun voitot loppuivat siihen päivään, kun alkukauden mekaanikot lähtivät tiimistä pois? Syitä voidaan spekuloida, mutta sen jälkeenhän Mad-Mike itse oli touhussa vahvasti mukana ja Immun lähes varma mestaruus kariutui mekaanikkojen virheisiin (lue: puutteellinen korjaaminen, osaamisen heikkous, rengasvalinnat ym.) eikä kauden lopuista kuudesta lähdöstä tullut ainuttakaan kärkisijaa! Muistaakseni Immu ajoi kolmatta vuottaan, ei ensimmäistä ja alkukauden tiimi oli mukana neljättä vuotta, ei ensimmäistä. Sillä paketilla mestaruus olisi varmistunut jo rekkakisassa.
Ollin ja LMS:n toimia on aina arvosteltu ja ehkä välillä on jotain aihetta ollutkin. Suurin osa kritiikistä johtuu kuitenkin kateudesta heidän menestystään ja osaamistaan kohtaan. Heillä oli alkukaudella ongelmia ja nousivat hienosti, onnittelut mestaruudesta. Se meni sinne missä se ansaittiin. Immu ajoi hyvin, mutta muistetaan myös, että sen tason autolla pitääkin voittaa. Ruohorinne voitti heti pari kisaa, kun sai alleen vastaavan.
Ullakko pääsee nyt sitten koittamaan osaamistaan Saksan DTC:hen (tänään Alastarolla kuulemani mukaan Markus Palttalan avustuksella). Tiedotteessa mainittiin, että tallikaveri Gedlich johtaa sarjaa. Tiimissä on viisi Bemaria, joista kolmea muuta kuljettaa seuraamieni tulosten perusteella harrastelijat. Ullakon on siis päästävä Gedlichin vauhtiin jos meinaa näyttöä antaa. Muiden tallikaverien peseminen ei vastaa edes Sporteissa viiden joukkoon ajamista.
Aaltonen on siellä käynyt ajelemassa ja oli välillä lähellä kärkeäkin. Palttala oli viime vuonna kolmen joukossa. Mielenkiinnolla odotellaan tuloksia. Onnea kuitenkin toivotan.</STRONG>
Ensinnäkin olin mukana jo toisessa kisassa.
toiseksi puuteellinen korjaaminen on vähän vaikeaa saada onnistumaan kun auton ja mekaanikkojen väli on mitä on.
Mekaanikot olivat kokeneita..eräillä mm 27 vuoden kokemus suomen ratasarjoista....
Yhdessä yössä autoa ei kuntoon saada jos se on tuulilasiin asti kasassa...se selittänee jurvan. Alastaroon mentäessä oli edelleen aikapula kun töissäkin on käytävä...tietenkin jos hommasta saisi samaa palkkaa mitä nytten muutenkin niin sitten asia olis eri.
Renkaanvalinnoista päätti kuljettaja kuten pitääkin.
mutta resurrssit teamissä olivat rajalliset en viitsi tässä kertoa miten rajalliset mutta kyllä mekaanikot ainakin aina auton viivalle sai jopa viimeisessä kisassa vaikka epäiljöitä riitti.
SEN myönnän että kyllähän teamissä oli hieman kokemattomuuttakin jopa itsessä kun ekaa kertaa on edessä auto MILLE EI SAANUT TEHDÄ mitään.(plommaus you know..)
no selvishän se miksi palttala ajanut vain neljä kisaa ilmoittamastaan kymmenestä..miehessähän on managerin ainesta !
Kyllä ekaa kertaa tällä sinäkin mauri sorrut tietämättömyyteen..
Mutta olemmehan ihmisiä...
mitä tulee omaan mukana oloon "Vahvasti" niin noh..ehkä ehkä ei mielestäni en paljoa aikaa siihen uhrannut viikonloput ja 1.5 viikkoa....mutta ei se auto ainakaan alkukauden seisottamisella viikkotolkulla märässä trailerissa parantunut, jos alkukauden päämekaanikolla tällainen tilanne oli niin olis soittanut vaikka minulle ja tuonut auton edes kuivaan halliin ...
Suurin syy autossa oli juuri ennen jurvaa tapahtunut trailerionnettomuus ja se että alkukaudesta sitä ei tosiankaan ollut huollettu.
Ymmärrän suunnilleen että syynä oli henkilökohtaiset ongelmat miksi näin kävi mutta apua olis ollut lähellä.
Mauri edelleen sanon että pysyn sanojeni takana.
Enkä kumarra suomalaisia "Guruja".
Smokey Yunick oli ainoa ketä kumarran.