Starttaako Dompparin skootteri tiistaiaamuna?

Starttaako Dompparin skootteri tiistaiaamuna?


  • Äänestäjiä yhteensä
    38

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ajaako joku talvella -20 pakkasella skootteria? :confused:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mul on ihan pikkasen ikävä mun skootteria. Harmttavasti just lomat alkoi, kun pääsi tuntemaan hahmon. Voi että!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mielelläni olisin lukenut extrememopoilu matkakertomuksen turusta sinne jonnekin. Lähtökohdat olisivat kutkuttavat:

10% mahdollisuus että selviää hengissä perille
40% mahdollisuus että mopo pettää
30% mahdollisuus että loukkaantuu
20% että delaa
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Koska ei ole ohjaustehostinta, ESP:tä tai ABS:ää.
:D

Talvikeleillä tuo onnettomuuden todennäköisyys olisi turkasen suuri. Kesälläkin joutuisi sellaisia teitä ajelemaan, että vois joku kerta napsahtaakin. Ei ole 100 ja 80 tiet mukavia ajaa moposkootterilla, kun pientareet on välillä olemattomia.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
1,5h 550 W:lla riittänyt mihinkään. Toivottavasti ei tehnyt tulppaan taas piikkiä. Saa puolituntia löyhytä nyt 1500 W:lla ja toivottavasti sitten lähtee.

On melkoista nuoralla tanssimista tämä nyt kyllä. Hermojenkin kanssa.

Trallailei.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
1,5h 550 W:lla riittänyt mihinkään. Toivottavasti ei tehnyt tulppaan taas piikkiä. Saa puolituntia löyhytä nyt 1500 W:lla ja toivottavasti sitten lähtee.

On melkoista nuoralla tanssimista tämä nyt kyllä. Hermojenkin kanssa.

Trallailei.
Etkö perskele oo kokeillu mun vinkkiä?:doubtful:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Noni. Päätös on tehty:
Dompparin ajokausi päättyy täältä tähän.

Kotimatka oli yhtä helvettiä. Liukasta ja kielikeskellä ajamista. Ei ole kivaa pelätä kuolemaa joka aamu ja varsinkin ilta. Ajoin loppupuolen matkasta kevyenliikenteen väyliä 15-25 vauhdilla körötellen ja silti olin yhdessä lumisessa paikassa kaatua.

Renkaissa ei vain pito riitä. Eturenkaassa ei käännyttäessä ja takarenkaassa ei jarruttaessa.

Keväällä sitten taas.

Tavallaan huojentava päätös. Loppuu tämä helvetin show. Huomenna hymyhuulin bussiin astun minä ja morjestan kuskia heleällä tervehdyksellä! <3
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Huomenna hymyhuulin bussiin astun minä ja morjestan kuskia heleällä tervehdyksellä! <3
Ja ylihuomenna, aikatauluihin kyllästyneenä kysyt hymyilevältä bussikuskilta "Mikäs v**tu sua naurattaa s**tana?!" :D
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Noni. Päätös on tehty:
Dompparin ajokausi päättyy täältä tähän.

Kotimatka oli yhtä helvettiä. Liukasta ja kielikeskellä ajamista. Ei ole kivaa pelätä kuolemaa joka aamu ja varsinkin ilta. Ajoin loppupuolen matkasta kevyenliikenteen väyliä 15-25 vauhdilla körötellen ja silti olin yhdessä lumisessa paikassa kaatua.

Renkaissa ei vain pito riitä. Eturenkaassa ei käännyttäessä ja takarenkaassa ei jarruttaessa.

Keväällä sitten taas.

Tavallaan huojentava päätös. Loppuu tämä helvetin show. Huomenna hymyhuulin bussiin astun minä ja morjestan kuskia heleällä tervehdyksellä! <3
:thumbup:.

Parempi näin, ettei tule mitään pitkiä sairaslomia.
 
Ylös