Stasi listojen julkistaminen

312T4

Lehtori
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Black Leopard sanoi:
Mielestäni UKK on vallankin eräissä piireissä törkeän aliarvostettu politiikko.Fagerholm sanoi muistaakseni vanhoilla päivillään suoraan, että oli ehdottomasti Suomen parhaaksi että 1956 vaalivoitto meni Urkille.Mies teki koko poliittisen uransa aikana melkoisen kummallisiakin siirtoja ja näissä on nähtävä pohjalla myös opportunismia, mutta kukaan ei voi kiistää miehen useita sankaritekoja Suomen hyväksi.

Suomettumisen kummisetä ja mahdollinen KGB agentti :nope: Kekkosen aikana ministerilistatkin hyväksytettiin Moskovassa! Ja itse ukko valittiin presidentiksi 1974 poikkeuslailla neljäksi vuodeksi vaikkei mitään syytä siihen ollut! Se on Suomen demokratian mustin häpeätahra :nope:

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
312T4 sanoi:
Suomettumisen kummisetä ja mahdollinen KGB agentti :nope: Kekkosen aikana ministerilistatkin hyväksytettiin Moskovassa! Ja itse ukko valittiin presidentiksi 1974 poikkeuslailla neljäksi vuodeksi vaikkei mitään syytä siihen ollut! Se on Suomen demokratian mustin häpeätahra :nope:
Suomettuminen = Saksalaisten mustien pelleporvarien (entisten Hitlerin tukijoiden) keksimä haukkumanimi itsenäiselle Suomelle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Tässä asiassa ja punaviineissä olen samalla kannalla lehtorin kanssa. :ahem: :thumbup:

patriot

Foorumin senaattori
312T4 sanoi:
Missäs ne faktat? Poikkeuslaki on totta ja en sitä itsekkään pidä minään hienona hetkenä Suomen historiassa. Mutta eiköhän se olen sen aikaisen eduskunnan taakka ja vastuu. He sen poikkeuslain säätivät!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Missäs ne faktat? Poikkeuslaki on totta ja en sitä itsekkään pidä minään hienona hetkenä Suomen historiassa. Mutta eiköhän se olen sen aikaisen eduskunnan taakka ja vastuu. He sen poikkeuslain säätivät!
Ja käsky tuli Kekkosen tilaamana Neukuista. :ahem:

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Ja käsky tuli Kekkosen tilaamana Neukuista. :ahem:
Näin siellä sun laidalla on oletettu aina. Mitään faktaa tästä ei ole!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Näin siellä sun laidalla on oletettu aina. Mitään faktaa tästä ei ole!
Vielä kun tietäis mikä mun laita on? :doubtful:

Nyt olen Etelä-Suomessa :ahem: