Stickyt häiritsevät

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Tuonne vapaaseen ilmestyneet kokoajan ylimpinä pysyvät vanhat sticky-toikit häiritsevät ainakin minua. Kuka niihin vanhoihin biisi/laulunsana-toikkeihin jaksa jatkuvasti kirjoitella tai niitä lukea? Onhan tässä hieno vanhan toikin etsintäominaisuus - käyttäkää sitä.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Rauhoituhan nyt.. :(.

En itse ainakaan usko, että tuo laulunsanatopikki esim. tulee siinä maailman tappiin olemaan.. Eli se poistunee siitä jossain vaiheessa ihan ilman valitusrumbaakin. Pitääkö hittolainen kaikesta heti inahtaa kun vähänkin alkaa häiritsemään.. Eikö voi malttaa hetken aikaa vain oleilla.
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Olga sanoi:
Millä perusteella joku on ""Stickympi"" kuin joku toinen? :confused:
Eiköhän nuo tuonne laitettavat ole semmosia, jotka on etusivulla viikosta toiseen....
Ett silleen!!!!!!!!1
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Niiden kesken pätevät varmaankin samat säännöt kuin noiden "tavallisten" topikkien suhteen..


Tuosta ominaisuudesta on kyllä ihan todellistakin hyötyä. Silloin, kun tämä uusi forumsysteemi astui parrasvaloihin, oli Antilla jokunen tärkeä tiedotus stickyna näkyvissä.
 
Viimeksi muokattu:

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No jos ne on siellä muutenkin, niin miksi ne pitää sinne kiinnittää... :rolleyes: No, omanne kanssahan saatte tehdä mitä huvittaa.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City

Tuolta alhaalta ne voisi asettaa pois liimauksista.
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Olga sanoi:
Minäkin saan ne pois mielestäni heti, kun suljen sivun. ;)
Mä en. Ne on pyöriny meikäläisen unissa jo monta yötä.

Mulle noi stickyt on ihan yhdentekeviä. Kai niille jotain kohta tapahtuu...
 

Stig Helmer

Banned
Liittynyt
5.3.2004
Viestit
4457
Kannatan stickyjen poistamista!

Jos joku on oikeasti NIIN tärkeä aihe, niin eikös se pysy ylhäällä ihan itsestään!
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Luulisi että jokainen topic roikkuu ylhäällä tai yleensä etusivulla juuri niin kauan kuin on tarvetta. Ja sticky-toiminto on kyllä tarkoitettu yleensä tärkeille asioille ja ilmoituksille, joita vapaassa ei mielestäni ole. :wink: Mutta mutta, ihan miten vaan, kunhan noiden määrä ei kasva yli kymmeneen, sitten alkaa mennä hermot jos pitää rullailla ruutua alaspäin että näkee ensimmäiset varsinaiset otsikot. Esim. 1024x768-resoluutiolla näkee 9 ensimmäistä otsikkoa vierittämättä ruutua alaspäin.
 

McMike

Guest
Tose sanoi:
Tuonne vapaaseen ilmestyneet kokoajan ylimpinä pysyvät vanhat sticky-toikit häiritsevät ainakin minua. Kuka niihin vanhoihin biisi/laulunsana-toikkeihin jaksa jatkuvasti kirjoitella tai niitä lukea? Onhan tässä hieno vanhan toikin etsintäominaisuus - käyttäkää sitä.
Olen täysin samaa mieltä. Uudistuksilla ja uudistuksilla on eroa. Ainakaan tällainen uudistus ei ole mielestäni mitenkään järkevää vaan enemmänkin häiritsevä.
Toivottavasti tämä on vaan kokeilu ja poistuu mahdollisimman pian.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Kuten tuolla vapaalla jo tuli tästä elämöityä, niin sticky-toiminto on ihan hyvä ja asiallinen ominaisuus. Sitä pitäisi vain osata käyttää oikein eli silloin kun sen käyttö on välttämätöntä. (halutaan, että pysyvästi tai tilapäisesti jonkin TÄRKEÄn asian näkee mahdollisimman moni - toikin ensimmäiset otsikot luetaan tod.näk. useimmiten)

Minusta modet voisivat käyttää hiukan enempi harkintaa niiden sticky ominaisuuden kanssa.

Tose on siis aivan oikeassa vaatiessaan tälle asialle tehtäväksi jotain. Ylipäätään viestin tuojaa ei saisi ampua...ammutaan ennemminkin stalinistiset modet. :D
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Käsi ylös ketä pätkääkään kiinnostaa mikä on jonkun toisen "päivän biisi" :D :D

Ei ketään. :nope: :nope:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
En ole edes vilkaissut moista toikkia. Olenkohan jäänyt jostain ratkiriemukkaasta asiasta paitsi:confused:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Olet, sillä nyt et tiennyt esim, että Observerin päivän biisi 19.2.2004 oli "Paleface: Back to Square One".

Kyllähän nyt tuosta pitäis olla ihmisten kiinnotuneita! :ahem: :ahem:
 
Ylös