Stumppaa se!

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Aijaa no oonhan mäki ollu nyt juomatta kuukauden.. :D
Joit sunnuntaina yhden (1) Sandelsin! Älä edes yritä kiistää! :wink:



Juu, tupakoimattomuus on tullut itselläni mieleen muttamutta... Ei pysty. Tapariippuvuus, ja tuleehan sitä helvetin kärttyisäksi jos on ollut vähän aikaa polttamatta.

Mutta ei siinä mitään, hieno päätös Timanfayalta, toivottavasti kestää! Voimia! :thumbup:


Itse taidan hilpaista tupakalle!
 

Timanfaya

Group Speed Devils
Liittynyt
15.5.2010
Viestit
1589
Juu, tupakoimattomuus on tullut itselläni mieleen muttamutta... Ei pysty. Tapariippuvuus, ja tuleehan sitä helvetin kärttyisäksi jos on ollut vähän aikaa polttamatta.

Mutta ei siinä mitään, hieno päätös Timanfayalta, toivottavasti kestää! Voimia! :thumbup:


Itse taidan hilpaista tupakalle!
Thanks!! Onhan sitä välillä pinna kireällä ku tekee röökii mieli mutta tietysti pitää olla muille ihmisille ystävällinen, ei se ole niitten syytä, niin on vanhemmat opettanut. Ei pidä koskaan purkaa muihin huonotuulisuuttaan! Joten hymyilen! Kestettävä on! Ihminen on heikko jos ei pysty vastustamaan jotain mielitekoaan sanotaan... Koitan olla vahva! Olkaa tekin! :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hmmmh, ihan pihalla olen tuosta. Alikersantiksiko se meinaa? Kun tervetulot toivottelet.

Karaokekisat on toinen hyvä veikkaus.
Veikkaan, että on menossa naimisiin ja tarvitsee ääntään sulhon ojentamiseksi niin kotiaskareissa kuin kaikenmaailman touhuiluissa.

Stumppaaminen on kyllä hyvä homma. :thumbup:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Tämä voi nyt mennä väärin ja väärään kurkkuun, mut jostakin syystä Nomin postauksesta tuli mieleen että missäköhän Geiloord on? En ole yhtään sen paremmin kartalla tuonkaan asian kanssa, kuin nyt tämänkään. Kunhan vaan voivottelen ja raavin tukkaa.
 

Örfil

Guest
Lopetin vuonna -85 n. 10 v:n polttamisen jälkeen ja vieläkin silloin tällöin käy mielessä savuttelut. Aika harvoin, mutta käy silti.

Ei olis kannattanut edes aloittaa koskaan.

Mutta tsemppiä t-faijalle. Hyvä päätös. Elää se ihminen ilman röökiäkin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tsemiä & Onnittelut päätöksestä täältäkin! :thumbup:
Ei ole koskaan tullut tuota tapaa alotettua, ja varsinkin nykyisin siitä on enempi ja enempi vain tyytyväinen tehtyyn ratkasuun :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Tsemiä & Onnittelut päätöksestä täältäkin! :thumbup:
Ei ole koskaan tullut tuota tapaa alotettua, ja varsinkin nykyisin siitä on enempi ja enempi vain tyytyväinen tehtyyn ratkasuun :ahem:
Niinpä, eikä se oikein tunnu edes "ratkaisulta" jota olisi pitänyt pohtia :) Joskus imaissut yhden tupakin joissain pippaloissa muutamina kertoina "muuten vaan". Mitään riippuvuutta en ole mielestäni kokenut.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Lopetin tupakoimisen!

Tervetuloa uusi savuton minä!
Uusi savuton on aina parempi kuin uusi avuton! Peukku ylöspäin ja silleen.

Jos tupakanhimo iskee, älä polta. Pure purkkaa, käytä nikotiinilaastaria tai juo ittes känniin (tai energiajuomahumalaan, toim. huom) mutta elä laita sitä syöpäkäärylettä suuhus. Ja pidä tämä mielessäsi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Aivan mahtava neuvo tuo känni. Silloinhan ei tunnetusti tee mieli röökiä juuri lain.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Mun mielestä tupakansavu on toisinaan ihan miellyttävä tuoksu. Mut harvoinpa sitä tulee itse sauhuteltua, epäsäännöllisestä toimituksesta ei tule pakkoliikettä.
Ma tykkaan kans joidenkin tupakoiden tuoksusta, mutta ite en ole koskaan polttanut... mita nyt joskus tuhannen kannissa saan kuningasajatuksen koittaa ja sit yskin keuhkoni pihalle. Onneks tuota ei kuitenkaan tapahtu usein.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Juu siis maistissa sitä kessua palaa ja aivan helvetisti palaakin. Parasta on jos on frendien kanssa juomapelit pystyssä ja tarvitsee tietyn kortin päästäkseen vessaan tai tupakille... ja saat valita vain toisen! :jaska:
 
Ylös