Sabelt Rompe
Huoh
Missä polli?
Kyseessä on säie, jossa voi vapaasti keskustella suhteestaan Le Corbusierin arkkitehtuuriin. Kyseessä ei ole polli.Missä polli?
Klikkaan ihan tyylikästä tekemistä ja paljon särmempää ja aikaa kestävempää kuin 2000-luvun muotoonleikattu hiilikuitulasihelsinki.Kyseessä on säie, jossa voi vapaasti keskustella suhteestaan Le Corbusierin arkkitehtuuriin. Kyseessä ei ole polli.
Syy lienee sama kuin siinä ettei mun postauksia äänestetä Vuoden Kommenteiksi tai muutenkaan tule nauruhymiöitä perään niin usein kuin toivoisin.Olen yllättynyt ettei ylle postaamani kuvasarja ole herättänyt keskustelua Forumillamme.
Aloittakaamme keskustelu La Tourettesta.Syy lienee sama kuin siinä ettei mun postauksia äänestetä Vuoden Kommenteiksi tai muutenkaan tule nauruhymiöitä perään niin usein kuin toivoisin.
Eli ihmiset ei vaan ymmärrä.
Ymmärrän tuskasi. On vaikea olla näin upea tässä ympäristössä. Ja kun ei viittis laskeutua tarvittavalle tasolle. Helmiä sioille.
Sopii. Kumpi aloittaa?Aloittakaamme keskustelu La Tourettesta.
Et varmaankaan ajatellut minun olevan epäkohtelias? Ole hyvä.Sopii. Kumpi aloittaa?
Toivoisin että toikin sekä keskustelun aloittajana voisit vähän pohjustaa. Ja, tottakai, olen hyvä. On tod.näk. tullut aiemminkin ilmi. Ja niin, minulla ei ole ajatuksia kohteliaisuutesi statuksesta, ja eipä muutenkaan.Et varmaankaan ajatellut minun olevan epäkohtelias? Ole hyvä.
Asialla ei ainakaan ole mitään tekemistä La Touretten kanssa.Mitä on "käydä tmoit"?
Alkaa pettymyksekseni vaikuttaa siltä että pyrit dialogin keinoin pitkittämään asiaan siirtymistä. Toivon olevani väärässä.Toivoisin että toikin sekä keskustelun aloittajana voisit vähän pohjustaa. Ja, tottakai, olen hyvä. On tod.näk. tullut aiemminkin ilmi. Ja niin, minulla ei ole ajatuksia kohteliaisuutesi statuksesta, ja eipä muutenkaan.
Valitettavasti et vastannut kysymykseeni joten asia siirtynee myöhempään käsittelyyn.Asialla ei ainakaan ole mitään tekemistä La Touretten kanssa.
Turha toivo. Ihan hauska leikki tämmönen keskustelemattomuus-pallottelu, mutta alkanee olemaan jo tiensä päässä. Tästä eteenpäin menis jo väkisin vääntämiseksi. Julistan itseni jarnan voittajaksi.Alkaa pettymyksekseni vaikuttaa siltä että pyrit dialogin keinoin pitkittämään asiaan siirtymistä. Toivon olevani väärässä.
Pahoittelen aiheuttamaani pettymystä. Onneksi kyseessä ei ole säikeen teemaan keskeisesti liittyvä aihe, joten oletan meitä kiinnostavan aiheen keskustelun etenevän jatkossa ripeästi.Valitettavasti et vastannut kysymykseeni joten asia siirtynee myöhempään käsittelyyn.
Olin väärässä.Pahoittelen aiheuttamaani pettymystä. Onneksi kyseessä ei ole säikeen teemaan keskeisesti liittyvä aihe, joten oletan meitä kiinnostavan aiheen keskustelun etenevän jatkossa ripeästi.