burb
.
Joten 3-0 mulle.Olin väärässä.
Ei se mitään, rehtinä ja urheiluhenkisenä ihmisenä toivotan parempaa onnea ensi kerralla. Jossain tasollesi sopivassa liigassa.
Joten 3-0 mulle.Olin väärässä.
Snill gutt.Gullig snitt!
Katsoin.Olen yllättynyt ettei ylle postaamani kuvasarja ole herättänyt keskustelua Forumillamme.
Valmistusmateriaalin ohella kiinnitin huomiota mm. rakennusten ja rakennelmien massoitteluun,Katsoin.
Betonia.... betonia.... betonia.....
Funktionalismi on melko epäesteettinen tyylisuuntaus, vaikkei kuvien rakennukset sitä puhtaasti edustakkaan. Liian betoninen vaikutelma. Arvostan suuresti art nouveau`n, nationalisme romantique`n, classicisme`n tai opus francigenum`n kaltaisia tyylisuuntauksia.Richard Paren Corbukuvia: http://lumieregallery.net/wp/9877/le-corbusier-photographs-by-richard-pare-2/
Onko tuo paksuntamani väitteesi funktionalismin esteettisyydestä tulkittava henkilökohtaisena mielipiteneenäsi, vai käsityksenäsi tyylin perusominaisuudesta?Funktionalismi on melko epäesteettinen tyylisuuntaus, vaikkei kuvien rakennukset sitä puhtaasti edustakkaan. Liian betoninen vaikutelma. Arvostan suuresti art nouveau`n, nationalisme romantique`n, classicisme`n tai opus francigenum`n kaltaisia tyylisuuntauksia.
Villa schwob oli kuitenkin erityisen sensuelli rakennus.
On.Onko tuo paksuntamani väitteesi funktionalismin esteettisyydestä tulkittava henkilökohtaisena mielipiteneenäsi, vai käsityksenäsi tyylin perusominaisuudesta?
Henkilökohtainen mielipide. Kyse on kuitenkin mielipiteisiin kohdistuvasta keskustelusta.Onko tuo paksuntamani väitteesi funktionalismin esteettisyydestä tulkittava henkilökohtaisena mielipiteneenäsi, vai käsityksenäsi tyylin perusominaisuudesta?
Hienoa että aihe kiinnostaa.Edellissivun linkissä on muutama niin päheä sisäkuva huusholleista, että vaikea on minun olla koskettelematta itseäni niitä katsellessa. Ja miksipä olisinkaan. Joten.