burb
.
Vaiko olisiko samaa perua kuin Anouk? Eli hollantilainen?Jacques sanoi:Isouk => Farouk..
Kyllä se on algerialainen nimi. :ahem: :ahem: :ahem:
Vaiko olisiko samaa perua kuin Anouk? Eli hollantilainen?Jacques sanoi:Isouk => Farouk..
Kyllä se on algerialainen nimi. :ahem: :ahem: :ahem:
Älä nyt vänkää, kun se on japanilainen, johan mä niin sanoin!burb sanoi:Vaiko olisiko samaa perua kuin Anouk? Eli hollantilainen?
Vai oisko se sittenkin kiinalainen?jusban sanoi:Älä nyt vänkää, kun se on japanilainen, johan mä niin sanoin!
Eipä ole tarvinnut maksaa mitään sukutiedoista. 95% tiedoista olen löytänyt netistä. Kiitos sukuseuran.Moe Szyslak sanoi:Ensin maksetaan jollekin kymppitonni että tehdään sukututkimus ja sitten viis tonnia lisää, että pitää turpansa kiinni.
Tuohan on helppo arvata, koska se ei nimittäin ole ainakaan Ruutu. :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Tähän väliin voi mainita, että yksi Suomen MM-joukkueen pelaajista on mulle sukua. Ensiarvion mukaan noin 6:des - 7:mäs serkku. Sukukirja, josta asia selvinnee, ei ole vielä hallussani.
Faijan mutsin puolelta on Saarelaisten sukua kanssa tutkittu helvetin pitkälle.Il Tempo Gigante sanoi:Eipä ole tarvinnut maksaa mitään sukutiedoista. 95% tiedoista olen löytänyt netistä. Kiitos sukuseuran.
Vaitiolo on sitten oma juttunsa...
Yksi Ruuduista on duunikaverin pojan gummisetä.:ahem:Olga sanoi:Tuohan on helppo arvata, koska se ei nimittäin ole ainakaan Ruutu. :wink:
Meinasin kysyä, että mistäs tiesit, mutta onneksi aivosolut sentään liikkuvat jotenkin.Olga sanoi:Tuohan on helppo arvata, koska se ei nimittäin ole ainakaan Ruutu. :wink:
Siellähän se.Il Tempo Gigante sanoi:Tässä on sukunimitietokanta.
Tekisi mieleni kysäistä forumisteilta, notta onko sukunimenne listassa. Vastaaminen on vapaaehtoista.
Kyllä on.Il Tempo Gigante sanoi:Tässä on sukunimitietokanta.
Tekisi mieleni kysäistä forumisteilta, notta onko sukunimenne listassa. Vastaaminen on vapaaehtoista.
Ei ou.Il Tempo Gigante sanoi:Tässä on sukunimitietokanta.
Vaikka suhtkoht harvinainen sukunimi onkin, niin kyllä se tuolta löytyi.Il Tempo Gigante sanoi:Tässä on sukunimitietokanta.