Nii-iin. Onko se sama juttu, kun sitä Frykmaniakin odottaa kutsu, kunhan vaan noutaisi sen...Originally posted by AJ:
<STRONG>Tossa ei kyllä varsinaisesti sanottu, että kyseessä olis presidentinlinna.</STRONG>
Nii-iin. Onko se sama juttu, kun sitä Frykmaniakin odottaa kutsu, kunhan vaan noutaisi sen...Originally posted by AJ:
<STRONG>Tossa ei kyllä varsinaisesti sanottu, että kyseessä olis presidentinlinna.</STRONG>
Tokihan se on pressanlinna Tarja on huomannut suuret postausmääräni.Originally posted by AJ:
just, just...Originally posted by RK-62:
<STRONG>
Tokihan se on pressanlinna Tarja on huomannut suuret postausmääräni.</STRONG>
Tässä eka lööppi jolle minä olen nauranut ihan oikeasti ja makeasti sittenkin!
Hyvä että Jarkonkin elämään saadaan sentään jotain iloa.Originally posted by Jarkko Montonen:
<STRONG>
Tässä eka lööppi jolle minä olen nauranut ihan oikeasti ja makeasti sittenkin!</STRONG>
Tuo on asia josta kuivakkaan teekkarin ei tule huolehtia.Originally posted by Henkka:
<STRONG>
Hyvä että Jarkonkin elämään saadaan sentään jotain iloa.</STRONG>
Hyvä niin.Originally posted by Jarkko Montonen:
<STRONG>
Tuo on asia josta kuivakkaan teekkarin ei tule huolehtia.</STRONG>
Se on hyvä ilman mitään virnuiluakin.Originally posted by Henkka:
<STRONG>
</STRONG>
Originally posted by Jarkko Montonen:
<STRONG>
Tässä eka lööppi jolle minä olen nauranut ihan oikeasti ja makeasti sittenkin!</STRONG>
EiOriginally posted by Jussi:
<STRONG>
Onko esittää todisteita ?</STRONG>
Nytkö nuo ötiäiset tuli ???Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Uuh!</STRONG>
Näyttääkö siltä ?Originally posted by Jussi:
<STRONG>
Nytkö nuo ötiäiset tuli ???</STRONG>
En virnuile vaan olen vilpittömän iloinen.Originally posted by Jarkko Montonen:
<STRONG>
Se on hyvä ilman mitään virnuiluakin.</STRONG>
ja joku näkyy saapuvan melkolailla finaalissa luultavasti pikkujouluista.Originally posted by Frank:
<STRONG>örröörö</STRONG>