Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Lisään suolaa, mikäli se on mielestäni tarpeen. Yllättävän usein on. Suola tuo esiin aromit. Suolaisuus ei tosin ole aromi.
Minä en ole ikinä ripotellut suolaa keitetyn kananmunan päälle, mutta sen sijaan olen laittanut ketsuppia keitettyyn kananmunaan, koska siten keitetyn kananmunan maku on mielestäni parempi ja varsinkin kovaksi keitetyn kananmunan keltuainen on helpompi syödä ketsupin kanssa.Koskaan ei ole ollut tarvetta lisätä suolaa ruokaan ravintolassa tai baarissa.
Pari poikkeusta vahvistaa sääntön:
1) Keitetty kananmuna on parhaimmilla lievän suolatupsauksen kanssa. Tunnustan lisänneeni hotellin, laivan, tms. vastaavan aamiaispöydässä munaan ripsauksen suolaa. Varsinkin, kun kuorimattomaan munaan on hotellin henkilökunnan pikkaisen huono lisätä suolaa.
No ei Baan Thaissa koskaan :wink:Erittäin harvoin. Lähinnä menee tuonne etniselle osastolle, kuten thaikkuruoka ja soija.
Kyl heil on välillä suolapitoisuus jäänyt vajaaksi. Loppunu kalakastikkeet tai jotain.No ei Baan Thaissa koskaan :wink:
Saatana.. nyt tulikin NÄLKÄ
Suosittelen testattavan myös. Vanhin veli pitää tuotaKyl heil on välillä suolapitoisuus jäänyt vajaaksi. Loppunu kalakastikkeet tai jotain.
14:15 BaanThai baby!
Saako tuolta pandan lihaa?Suosittelen testattavan myös. Vanhin veli pitää tuota
https://www.facebook.com/pages/Chinese-Panda-Garden/504489896257019
Ei (tietääkseni), mutta melkein kaikkea muuta :ahem:Saako tuolta pandan lihaa?
Parit lounaat olen tuolla vetänyt seisovasta pöydästä, eivät vakuuttaneet. Tarttis käydä ihan listaa kokeilemassa.Suosittelen testattavan myös. Vanhin veli pitää tuota
https://www.facebook.com/pages/Chinese-Panda-Garden/504489896257019
Missä? Mikä uus?.Parit lounaat olen tuolla vetänyt seisovasta pöydästä, eivät vakuuttaneet. Tarttis käydä ihan listaa kokeilemassa.
Se uus thaikkupaikkakin on tulossa tässä näppäimillä.
Perse, väärä paikka. Mä luulin et tarkotit sitä mestaa uuden kirjaston vieressä. Mut toihan onkin ton kuuluisan roskiskiinalaisen vieressä. SINNE SIIS!Parit lounaat olen tuolla vetänyt seisovasta pöydästä, eivät vakuuttaneet. Tarttis käydä ihan listaa kokeilemassa.
Se uus thaikkupaikkakin on tulossa tässä näppäimillä.
Aurakadulle vääntävät siihen The Bankkia vastapäätä jotain Thaikkumestaa.Missä? Mikä uus?.
Se yks, mitä on kehuttu (piti oikein ettiä kartalta) eli Maneerat on Käsityöläiskadulla (oisko ollu Eerikinkadun kulmassa). Piti se jossain välissä testata, kun kehuttu. Kerran kun oltiin menossa, niin se perskele oli kines. Se on aina sunnuntaisin kiinni, mikä ei ole kauheen hyvä idea ruokaravintolalta.
Jaa siellä ihan rannassa. Sieltäkiin tullu kerran jotain noudettua.Perse, väärä paikka. Mä luulin et tarkotit sitä mestaa uuden kirjaston vieressä. Mut toihan onkin ton kuuluisan roskiskiinalaisen vieressä. SINNE SIIS!
Niin siihen on joo kuulemma tulossa. (taisit ite höpistä jossain snookerilla). Mut tota ne on kehunneet.Aurakadulle vääntävät siihen The Bankkia vastapäätä jotain Thaikkumestaa.
Maneeraatista en oo kuullukaan. Täytyypä SEKIN katsastaa. Multa on mennyt aivan ohi nää mestat!